CHAPTER 2

2 0 0
                                    

CHAPTER 2 - MYSTERIOUS GUY

MAICA'S POV:

"Mao rato atung topic ron class, make sure nga nakasabot mo kay mag long quiz ta next meeting. Okay class dismiss." Matud pa ni Sir Valdez ug ni una pag gawas namo sa room.

"Huy, Maicaaa! Mag lunch nataaa." Nabalik ko sa realidad sa dihang gi tapik ni Janna akong bukton.

Nibarog rako ug gi kuha ang bag. Ni una ko ug gawas, kabantay rasad ko nga ning sunod sila nako.

"Maica, nasuko ka nako? " Pangutana ni Janna nga gi una nako paggawas.

"A-ako?" Tudlo nako sa akong kaugalingon. "Ahh wala man. " Tipid nakong tubag.

"Kabalo ba ka nga nahilaw si sir? " Singit ni Ayanna.

"Alangan kay wala siya ga expect nga makatubag kas iyang pangutana." Depensa pa niya.

Wala ra kaayo ko naminaw sa ilang gipangsulti kay nagsige lang gihapon ug balik sa akong huna-huna ang nakita nako ganiha.

"Kinsa man say dili mamangha ana nga abi natu ug usa rani ka bogo nga nilalang si Maica. Bisan ako wa gani ko ga expect nga makatubag siya ganiha. Matud pa ni Janna.

"Grabe sad ka maka ingon ug bogo uy, abi palang wajud tay nakat-unan." Ningisi ko sa akong pangatarungan.

"Kabalo ba ka Maicang na katong gwapo na lalaki ganiha kay namangha sad sa imong gitubag?" Matud napud ni Janna.

"Asa atu? Katung bright pud? Unsa gani name atu uy" Sunod² nga pangutana ni Ayanna nga murag naay gi huna-huna.

"Kent Matthew" Tubag ni Justine. Hinungdan nga nanglingi mi niya.

"Nganung kaila ka niya? " Seyuso nga pangutana ni Janna.

"Alangan kay ako may ga check sa iyang pa-" wala kahuman ug tubag si Justine sa dihang naay mga babae gi atang sa among agi-anan.

"Maica.... Maica.......Maica....."Pabalik-balik niyang mention sa akong name. Nga gi head to toe ko.

Syempre gi head to toe sad nako, siya ra diay kabalo duhh.

"Unsay problema nimong Maica hmm? " Pangutana ni Ayanna nga nag abut ang kilay ug naninghawak.

Klaro sa nawng ni Ayanna ang pagkasuko tungod kay wala ra siya pansina sa maong babae. Ni paingon ra kini nako kung asa ko nagbarog nga isog kaayo ug tinan-awan. Shit  unsa may sala nako aning bayhana.

"Hey!! Gwapa man unta ka, bongol lang" Singgit ni Ayanna ug gigunitan ang bukton sa dakong babae. Ambut lang ug gibati ba ug kahadlok ani si Ayanna nga dako man kaayo ning bayhana. Buot huna-hunaon ug tabangan ni namong tulo dili mi kapiog ani.

Gi atubang si Ayanna sa maong babae ug gi tukmod. Hinungdan nga natumba si Ayanna kilid sa mga kauban aning bayhana. I don't know ug gang ba ni sila or usa ka grupo tas ang kaning naas akong atubangan kay ilang leader or shall I say reyna.

"Shit" Dungog nako nga balikas ni Lukas. Gi duol niya si Ayanna kung asa sya natumba nga hantud karun wala pa gihapon kabangon. Akto na unta nga gunitan ang buhok ni Ayanna sa mga babae sa dihang  gipang tukmod kini ni Lukas.

"Don't touch her, kung di mo gustong mabuwag na inyong kamot sa inyung lawas" Banta ni Lukas sa mga babae nga nag ngisi. Habang ako, na istatwa ra sa gibarugan nga nagtan-aw sa babae nga isog kaayo nga nag tutok nako.

"Hey bitch, what the hell is your fucking problem huh? " Singhag ni Janna sa babae. Pero mura ra kini ug wala kadungog kay wala ra gihapon niya pansina si Janna. Not until gi gunitan ni Janna ang buhok sa babae ug gi bunlot.

EDIFICIO VIEJO: The Stairs of Death. Where stories live. Discover now