Kısa tanıtım.
Minho,17 yaşında,gay,tek eğlence kaynağı arkadaşları ve jisung olan bir angut.
Jisung,17 yaşında,Minhodan bıkmış,arkadaşlarına yavşayan 2.angut.
~~
Yine lanet olası bir okul günü ve şimdi sıcacık yatağımdan çıkıp üstümü giyeceğim ADALET NEREDE?!Hemen moralimi bozmadan yüzümü yıkmaya gitti.
Dolabımın önüne geldim ve giyecek kıyafet aramaya başladım.Ne formamı giymeyi bekliyorsunuz?
Sonunda bir kıyafet seçmiştim;
Üstümü giyindim ve çantamı alıp tam kapıdan dışarı çıkıcaktım ve bir ses duydum.
"JİSUNG!KAHVALTI ETMEDEN GİTME!"ah, her zamanki annem,onu dinlemedim ve dışarı çıkıp okula gitmeye başladım.Arkamdan gelen biri enseme yapıştırmıştı.
"KİM LAN O LAVUK?"
"ahh,hiç şakadan anlamıyorsun..."
Hyunjin yanımda masum rolu oynuyor ve ona acımamı bekliyor?!
"orospu evladı ensemi siktin puşt"
"tesekkur ederim bu iltifatlar için canım"
Hyunjin'e oflaya oflaya okula gelmistik.Okula adım attığım gibi yanıma biri belirmisti,bu kim sizce evet MİNHO!
"hanciiiimm caniiiimm nasılsiiiinnnn"
"am"
"aa jisungg hic senin ağzına yakısıyormu bu sözler"
"küçük yarak"
"peki oyle olsun han,ayh çantani tasiyimmi yorulma sen"
"yok kalsin minho"
"bir daha söyle"
"yarak"
"ayh tesekkür ederim hanımmm"
"hmm evet evet"
Kafamı sağa çevirdiğimde gülmemek için götünü yırtan changbin ve hyunjin'i gördüm.İkisininde gotune tekme attıktan sonra gururla okula girmiştim ve arkamda yerde kıvranan changbin ve hyunjin onların yanında bana öpücük yollayan minho kalmisti.
Sinifa girdiğim gibi chan arkadan gotume kalem sokdu.
"AHHHHHHHHHHHH,AMCIK CHAN"
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Chan gülmekten götü yırtılmıştı artık amk.
"olm dün bi götüne baktım tam kalem sokmalık diye bende dün sokamadım bugun soktum çok kiricisin cit kalbim kırıldı"
"chan varya sana matematik hocasinin kitabi girsin"
"amin"
Tae hocanın gelmesi ile herkes yerine oturmuştu,ders başlayalı 10-15 dakika olmuştu ve kapı çaldı.Tae hoca komut verdi.
"gir."
İceri birisi girdi ve o kisi minhoydu.Hoca tekrardan konusmaya basladı.
"neden geç kaldın?geç ve bir yere otur ve bir daha benim dersime geç kalma minho."
Minho arkama oturmuştu.Minho'nun neden geç kaldığını anlamamıştım çünkü benden bile okula erken gelmiş?
Tam ilk defa derse odaklanmıştım ve arkamdan bir fısıltı duydum.
"pisst hannie~~"
"ne lan"
"teneffuste tuvalete gidelimmi opusuruz falan iste"
"ayh host ulan zebani"
"oncelikle iltifat icin tesekkur ederim 2. si ise bu cevabını evet olarak alıyorum"
"hayıır"
"istersen seninle bir rendavuya çıkarız?"
"delimisin?"
"kendime hakim olamıyorum artık tutma beni gü-"
Minho tam lafını bitirecekken Tae hoca bize bagırmaya başladı.
"KESİN SESİNİZİ DİNLEYİN DERSİ"
İkimizde onumuze donmus ve hocayi dinliyormus gibi yaptik.Sonunda ders bitmisti ve arkadaslarımın yanına gittim.Bahcedeydiler.Futbol oynuyolardı ve bende anında oyuna girip bağırmaya başladım.
"SEUNGMİN PAS VERSENE"
"HAN KES TOP DİYE SANA VURURUM"
"OLUR YAVRUUMMMHHH"
"CHAN AT BUNU GRUPTAN AMK"
Chan gelip iki tane götüme yapıstırdı.Hafif vurmuştu ama ben sanki füze fırlatmıs gibi bağırıyordum.Yanıma minho kostu ve konusmaya basladı.
"istersen ben ona haddini bildiririm ben onu harcarım"
"ya minho Allah askina bu sarkıyı neden heryerde bana soyluyosun valla gecircem elimin tersini"
"kız ellerinle bana yumruk at hissetmem bile bebeğim bu vucüt taş gibi"
Minho bunu soyledigi an seungmin minhoya arkadan bi tane yapistirmisti ve minho acıdan kıvranıyordu.Chan konuşmaya başladı.
"kanka baya taş gibiymis vucudun belli oluyo baya."
"seungmin senden beklemezdim kiricisin"
"tesekkur ederim"
Film izler gibi onları izliyodum arada minho bana opucuk atiyodu.
"minho bi siktir git yoksa valla sokucam sana opucuklerini"
"tamamm askııımmm"
~~~~~~~~~~~~~~~~~
arkadaslar sa.ilk fic yazisim😘😘umarım fic tutar ve güzel bir fic olur, yorum yaparsanız sevinirimmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ben onu harcarım//minsung
RandomMinho,youtube'da gördüğü şarkı ile Hanjisung'u tavlamaya çalısıyor.