KARAKTERLER

200 7 0
                                    

YAREN= 23 yaşında çok güzel bir kızdır. Annesini bir yıl önce kaybetmiştir ve bir yıldır bir apartmanda tek başına oturuyordur. Hiç arkadaşı yoktur.Pavyonda çalışıyordur.
KARLOS= yakışıklı, karizmatik, kızların gözünde hayranlık uyandıran bir erkektir. 24 yaşındadır. Ailesini 5 yıl önce kaybetmiştir. Küçüklük arkadaşı olan ferdi ile aynı evde kandemirle yaşıyordur.
FERDİ= 22 yaşında yakışıklı bir erkektir. Kaslıdır. Karlosla çocukluk arkadaşıdır. Birbirlerine kuzen diye hitab ederler. Kandemirle birlikte kalıyordur.Ailesini 2 yıl önce kaybetmiş sokakta kalmıştır.
DERYA= 21 yaşında güzel çıtıpıtı bir kızdır. Kandemirin kızıdır. Oyunculuk okulu okumuştur. Ama her seferinde reddediliyordur. Bu nedenlerle babasıyla birlikte tezgah işleriyle ilgilenmeye başlar.
KANDEMİR= 48 yaşındadır. evin ve işlerin reisidir. Karlos ve ferdiyi sokakta öksüz ve yetim bulup acıyıp yanına almıştır. Derya ve bahadır onun çocuklarıdır. Eşi Sanem ile boşanmıştır.
BAHADIR= 20 yaşındadır. Deryanın kardeşi ve kandemirin oğludur. Ekibin akıl küpüdür. Bütün iş araştırmalarını bahadır yapar.
SANEM=kandemirin eski eşidir. Kandemiri kendisi boşamıştı.45 yaşındadır. Kandemiri boşadıktan sonra bir adamla sevgili olup derya ve bahadırı kandemire bırakmıştır. Sonra sevgili olduğu adam Metehan ile ayrılmıştır ve evinde tek başına yaşıyordur. Kandemirle geri birleşmek istiyordur.
ŞEHRİBAN= 49 yaşındadır. Maşuka diye bir kızı vardır. Kocası yıllar önce ölmüştür. Sonra maşuka ile bir kuaför açmıştır. Gelirini oradan ve rahmetli kocası Rüstem'in maaşı ile karşılamaktadır. Čok tatlı bir kadındır. Bütün mahalleli onu çok sever. Hatice ile kardeş gibidirler ve birbirlerine "ahiretlik" diye hitab ederler.
MAŞUKA=22 yaşındadır. Kuaför dükkanı vardır ve o işletmektedir. Şehriban onu almanyada doğurup büyüttüğü için almanca biliyor ve türkçeye yeni yeni alışmaktadır. Tuncere aşıktır.
TUNCER=23 yaşındadır. Kostüm dükkanı vardır. Ailesini bir trafik kazasında kaybetmiştir. O da evinde tek başına yaşıyordur. Maşukaya aşıktır. O da ekipten olacaktır ileriki bölümlerde.
HATİCE= 50 yaşındadır. Şehribanı canı gibi sever. Boğazına çok düşkündür. Şehribanın yemeklerine bayılır. Nilay diye bir kızı vardır. Onun da kocası yıllar önce ölmüştür. Kızı ile yaşamaktadır.
NİLAY= 21 yaşındadır. Maşuka ile çok iyi arkadaştır. Üniversite son sınıf okumaktadır. Öğretmen olmak istemektedir.

♥ KARYAR ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin