Karlos ve yaren ilk defa böyle şeyler hissediyorlardı . Ama yaren erkeklere pek fazla güvenmiyordu. O nedenle pek güvenmek istemedi ilk başlarda . Ama karlos kendinden çok emindi. Birkaç gün yareni takip etmeye karar verdi. Ve planını ertesi gün uygulamaya başladı. Yaren çok masum ve namuslu bir kızdı. Karlos takibini iki gün yaptıktan sonra yarene açılmaya karar verdi.
Ertesi gün yine pavyona geldi ve yareni dinledi. Yaren tam çıkarken adını duydu:Karlos: yaren!
Yaren yavaş yavaş arkasını döndü ve arkasında o adamı gördü (yaren daha karlosun ismini bilmiyor)
Yaren: (endişeli bir tavırla) siz kimsiniz?
Karlos: ben karlos benden korkmana gerek yok.
Yaren : sana nasıl güvenicem?
Karlos: sana söylemek istediğim bir şeyler var sahilde konuşalım istersen.
Yaren: Tamam
Yaren ve karlos sahile gidip bir banka otururlar.
Yaren: ne diyceksin bana
Karlos : Aslında söylersem ters tepki verip gidersin diye korkuyorum.
Yaren az çok karlosun ne demek istediğini anlamıştır.
Karlos: Yaren ben sana ilk görüşte aşık oldum. SENİ SEVİYORUM!!!
Yaren karlosun ne diyeceğini bilse de şaşkınlıktan donakalmıştır.
Yaren: N-ne
Yaren şaşkınlıktan kekeliyordur ve onda da cesaret hücum eder veYaren: ben de seni pavyonda ilk görüşümde aşık oldum!!!
Yaren bunu söylediğinde ikisi de gülümsemiştir.Ve karlos yaren birşey diyemeden dudaklarına yapışmıştır. Yaren de karşılık vermeye başlar . karlos da yarenin karşılık vermesine sevinmiştir. İkisi de birbirine güveneceklerini anlamıştır. Sonra yaren karlosun dudaklarından çekilir ve :
Yaren: kendini tanıtsana biraz.?
Karlos: ben ailemi yıllar önce kaybettim. Sonra benim babamın çok yakın bir arkadaşı varmış kandemir diye o beni yanına aldı. Sonra kardeşim gibi gördüğüm ferdi ile birlikte kandemir abinin yanında kalmaya başladık. Söylemeye korkuyorum ama sana da herşeyimi anlatmak istiyorum. Ben yani biz hırsızız hırsız demeyelim de bozuluyorum. Ama adaletli çalıp fakire fukaraya dağıtıyoruz. Bazı şerefsizler en pahalı değerli antika şeyleri torpille alıyolar. Biz de onlardan çalıp ihtiyacı olanlara dağıtıyoruz.
Kızdın mı bana gidicek misin?
Yaren sessiz bir şekilde ağlıyordu.
Karlos: neden ağladın kızz?
Yaren: bazen bana vuruyo öyle oğlum. Ne çok şey yaśamışsın sen öyle.?
Karlos:kader işte. Sen üzülme. Peki kızdın mı?
Yaren: ne kızması! Kurban olurum yaa çok üzüldüm ben sana
Karlos:peki neden pavyonda çalışıyosun?
Yaren: benim yapabileceğim bir tek iş var o da şarkıcılık. Çocukken elime tarağı
alıp bağıra bağıra şarkı söylerdim. Radyodan da müziğin sesini son ses açıp dinlerdim. Yan komşumuz Filiz teyze beni hep anneme şikayet ederdi. En büyük hayalim de bir gün şarkıcı olmak ve albüm çıkarmak. Ailemi de kaybedince bütün hayallerim de işte bu sulara düştü. En diplere. Onları çıkarmak çok zor..!
Yaren artık hıçkırarak ağlamaya başladı.
Karlos: Yaren ağlama bak bende ağlıcam şimdi...
Karlos zaten en başından ağlıyordu.
Yaren: ben de işte bu neden le pavyonda çalışmak zorunda kaldım.
Karlos: herhangi bir şarkının bir bölümünü mırıldansana?
Yaren: pekii
Yaren de doktor şarkısını mırıldanmaya başladı:"Bedenimde değil kalbimde derdim,
Tek alışkanlığım bir zalim sevdim.
Sen çekil yanımdan,
Sevdiğim gelsin,
Boşuna zamanı harcama doktor."Karlos: " Aşk yarasıdır bu ilaç kapatmaz,
Verdiğin teselli beni avutmaz.
Dermanı yardadır sende bulunmaz,
Boşuna benimle uğraşma doktor."
Yaren:dokunmaa
Karlos:dokunmaa
Yaren : benim gönül yarama
Karlos&yaren: dokunmaa doktoor."Şarkıyı söylerken kendinden geçip yüksek sesle söyleyince etraftaki insanlar başlarına toplanmışlardı. Şarkı bittiği anda büyük bir alkış koptu!
Yaren ve karlos birbirlerine bakıp gülümsediler.Yaren: Sesin güzelmiş..
Karlos:öylemi.
Yaren: öyle
Karlos: ilk defa bana birisi sesimin güzel olduğunu söyledi.
Yaren: bir ara pavyona gel de düet yapalım
Karlos : gerçekten mi ?
Yaren: gerçekten
Karlos: tamam ozaman
Yaren: sana nasıl hitab edeyim?
Karlos:karlosum ,karlitom,aşkım ,sevgilim,bitanem,karlos....
Yaren : tamam peki sen bana nasıl hitab ediceksin?
Karlos: yarenim ,balım, çiçeğim ,hayatım , sevgilim ,yavrum ,bebeğim...Merhaba arkadaşlar yepyeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve voteleri özellikle söylüyorum lüüüttfeen unutmayın hepinizi öpüyorum. Yeni bölüm de en kısa zamanda gelicek
Belki de aynı gün yazabilirim. Hepinizi çoooook seviyorum..!⭐♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ KARYAR ♥
RandomKoskoca bir karyar aşkı.!! Sürprizlerle dolu bir hikâye!! "KAR_YAR"