𝚃𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢
𝙆𝙖𝙩𝙨𝙪𝙠𝙞'𝙨 𝙤𝙪𝙩𝙛𝙞𝙩𝙰𝚜 𝚙𝚛𝚘 𝚑𝚎𝚛𝚘 13 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚅𝚒𝚕𝚕𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚛𝚞𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 "13 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜" 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚅𝚒𝚕𝚕𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚂𝚑𝚒𝚐𝚊𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 "𝙸𝚝'𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎!" 𝙷𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 "𝙼𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚎?" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙺𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 "𝚆-𝚆𝚑𝚊𝚝" 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒?, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚅𝚒𝚕𝚕𝚊𝚒𝚗𝚜!" 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚗𝚘!" 𝙳𝚎𝚔𝚞 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜! 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖!" 𝙷𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 "𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚎!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚞𝚙 𝚔𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚋𝚛𝚒 𝚏𝚕𝚎𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚒𝚝 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚌𝚔𝚜 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚞𝚜𝚎 𝚔𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 (𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚍 𝚒𝚏 𝚠𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚃𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚘'𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚘𝚛) 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 "𝙾𝚑 𝚠𝚘𝚠, 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚛𝚢" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜 (𝙳𝚊𝚖𝚗𝚒𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚘) 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 "𝙳𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝?" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚋𝚊𝚕𝚕 "𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜!" 𝙼𝚒𝚗𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚆𝚑𝚢!?, 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎!" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚝'𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛!" 𝙼𝚘𝚖𝚘 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝙸𝚝'𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚗𝚘𝚠 𝚘𝚗 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚘𝚛𝚎𝚜, 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚠𝚘𝚗 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚕𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚛" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙰𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚛𝚘𝚜 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍 "𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚍, 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚔𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎𝚒" 𝚄𝚛𝚊𝚛𝚊𝚔𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚒𝚗 𝚔𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒'𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 "𝚆𝚘𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚑𝚎𝚛𝚘𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐" 𝚂𝚑𝚒𝚐𝚊𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚒𝚐𝚊𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚒𝚗𝚓𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚊𝚍𝚕𝚢 "𝚄𝚑 𝚘𝚑!" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 "𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢!" 𝙰𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝙸 𝚍𝚘" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚒𝚐𝚊𝚛𝚊𝚔𝚒 𝙷𝚎𝚊𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 "𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚊 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙹𝚞𝚜𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚘'𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚒𝚗!" 𝙰𝚕𝚕 𝙼𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝙽𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚒𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚕𝚎𝚍𝚐𝚎" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝𝚜, 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚆𝚎𝚊𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚏𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚎!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙻𝚊𝚞𝚗𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚔𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚞𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚗𝚓𝚞𝚛𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚎𝚕 "𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚎𝚙𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚒𝚐𝚊𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚎𝚍 "𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚘 𝚜𝚢𝚖𝚋𝚘𝚕 𝚘𝚏 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎" 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚞𝚙 𝚜𝚕𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚊𝚒𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚑𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚊𝚗 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚖𝚙𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚒𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 "𝙽𝚘!" 𝚂𝚑𝚒𝚐𝚊𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝙷𝚎𝚛𝚘'𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚒𝚗.." 𝙰𝚗 𝚠𝚎𝚊𝚔 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚊𝚗𝚒𝚊𝚌 "𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚎!" 𝚂𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚒𝚖𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎! 𝙷𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝!" 𝙼𝚘𝚖𝚘 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝙰𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚎!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚠𝚎'𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚍𝚊𝚖𝚊𝚐𝚎" 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚅𝚒𝚕𝚕𝚊𝚒𝚗𝚜 "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜!" 𝙸𝚒𝚍𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚃𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚃𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚐𝚞𝚗!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍 "𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍𝚜 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛" 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝙰𝙵𝙾" 𝙰𝚕𝚕 𝙼𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚎𝚌𝚘𝚖𝚙𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐 (𝙻𝚘𝚕) 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜.
❤️🩹💔❤️🩹💔❤️🩹💔❤️🩹💔❤️🩹💔❤️🩹💔❤️🩹
𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 2 𝙪𝙥𝙡𝙤𝙖𝙙𝙨 𝙞𝙣 1 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙤 𝙄'𝙢 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙞𝙩'𝙨 11:22 𝙥𝙢 656 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩! 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙙𝙚
𝘋𝘦𝘤𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 22,2022 7:43
YOU ARE READING
𝚀𝚞𝚒𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚍𝚎𝚊𝚍𝚕𝚢
RandomAlright folks your probably wondering why the hell are you making new books finish the ones you already have! I know! but this idea just came to me and I need to write this book before I forget. 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚒𝚜 𝚊 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚝 𝚄𝙰 𝚑𝚒�...