KAPITOLA 2

16 2 0
                                    

  [Po letních prázdninách]

Dnes mě po dlouhé době probudil zase ten otravný budík. Na dnešek jsem toho moc nenaspala, tak moc jsem se těšila na novou školu, že jsem nemohla usnout. Hned co jsem vypla budík jsem se učesala udělala že sebe človeka a šla vybírat outfit nakonec jsem vybrala tenhle:

Jen co jsem se dooblíkla na mě zakřičela mamka "vstávej ať neprošvihneš první den školy"
Než to dořekla už jsem byla na schodech do kuchyně "dobré ráno mami" ze mě jako první vyšlo ještě jsem byla dost ospalá takže jsem chodila skoro jako zombie z nějakého špatného filmu. Sedla jsem si a pustila se do snídaně během toho mamka už musela jít do práce tak mi jen řekla "už jdu a uzijsito ve škole najdi si tam nějaké kamarády" jen jsem na to kývla a dál jsem jedla. Hned co jsem dojedla jsem si na cestu udělala kafe a do nějaké tašky jsem si dala sešit a propisku. Chvíli než jsem vyšla (musela jsem autobusem který jel v 7:30) jsem byla na tik toku. Zvonil mi znovu budík abych nezapomněla vyjít a to už js si vzala tašku s kávou a šla jsem. V autobuse jsem si dala sluchátka a koukala jsem se z okna.

Ve škole jsem se nejdřív měla zastavit v ředitelně zaťukala jsem a ozvalo se "dále" otevřela jsem dveře a vstoupila jsem "dobrý den" pan ředitel se jen usmál a kývl na pozdrav jediné co z nej po chvíli vyšlo bylo " ty jsi y/n viď"jen jsem kývla a on mluvil dál "dobře y/n zavedu tě do třídy" šli jsme do druhého patra a před moji třídou mi řekl "chvilku tu počkej vejdeš až tě zavolám" já jen kývla myslim že říkal něco jako "máme tady nového žáka spíše žákyni doufám že na ni budete hodní " celou dobu jsem byla mimo takže nevím co přesně říkal jen vím že jsem byla na zemi až když řekl moje jméno vešla jsem. Řekl mi ať se představím tak jsem zpustila "Jmenuju se y/n je mi 17 a to je vše co potřebujete vědět" ani nevím proč jsem jim řekla že nic víc vědět nepotřebujou ale asi to bylo tím že na mě koukali takoví dva kluci jeden byl vysokej s černými vlasy a seděl vzadu jen se na mě usmíval a druhý byl menší seděl sám ve předu a měl blond vlasy s hnědýma odrustama ten se nusmíval jen mě probodávat pohledem. Pan ředitel se na mě jen kouknul a řekl mi ať se posadim vedle Kenmy byl to ten s těma blond vlasamy a hnědýma odrustama.

Když jsem si  sedla nastavil mi ruku a řekl "Jsem Kenma" podala jsem mu taky ruku usmála jsem se a řekla"y/n"
Kenma se zase podíval zpět do předu než jsem se otočila i já chvíli jsem se ještě na něj dívala. Po chvíli když nám pan učitel něco říkal tak jsem ucítila na sobě něčí pohled otočila jsem se byl to ten s těmi černými vlasy koukal na mě s šibalským úsměvem jen jsem obrátila oči v sloup  a otočila jsem se pořád se na mě díval bylo mi to dost nepříjemný a když už jsem málem vybouchla a myslela si že vstanu a jednu mu vrazim tak zazvonilo a my mohly jít domů v tu dobu se na mě přestal dívat a začal si balit.Když jsem chtěla jít domů a vyšla jsem ze školy hned jsem zavolala v chůzi mamce že to bylo super vedle koho sedím a kde sedím pak jsem se s ní rozloučila a vyšla jsem když tu mě někdo chytil za zápěstí, otočila jsem se byl to ten kluk co se na mě celou dobu díval já se jen vylekaně podívala byl fakt vysoký a on jen řekl "Promiň nechtěl jsem tě vystrašit jsem Kuroo" nadechla jsem se a odpověděla jsem "dobrý jsem y/n"vypadal jako by se mu ulevilo a zeptal se mě kam jdu já mu řekla jen "na bus" on se jakoby rozzářil a řekl že máme stejnou cestu jestli s ním nechci počkat na Kenmu že by jsme šli spolu řekla jsem že jo a po chvíli našeho povídání přišel i Kenma. Vypadal že žárlí že se bavím s Kurem.

V autobuse jsme si sedly na místo pro čtyři aby jsme se tam vešly už jsem si chtěla nenápadně dat jedno sluchátko a zapnout si písničky. Kenma ale na mě promluvil " ty se s náma bavit nebudeš ?" já se celkem lekla nečekala jsem že si toho všimne je asi moc všímavej proto že jsem nevěděla co na to říct tak jsem řekla s úsměvem "hele nejseš ty náhodou moc všímavej" on se jen na mě podíval a zvedl obočí a Kuroo který do teď se jen nechápavě díval se začal smát já jsem se tak uchechtla a Kenma řekl ironicky "ha ha ha"

Y/n x Kenma Kde žijí příběhy. Začni objevovat