CAPITOL 1 (PART 1)

14 4 0
                                    

La nit fosca i calorosa de l'estiu, acompanyava a un home que esperava tens davant d'una casa. Tenia els ulls fixos en l'obscuritat del carrer, una obscuritat tant densa que no deixava vore el que venia. Se sentien les petjades d'unes sabates contra les pedres, que s'aproximava cada volta més ràpid i cada volta més a prop. A poc a poc la silueta de l'home es va fer més nítida, i quan la llum de la casa estava a punt de deixar al descobert el rostre de l'home, Joaquim Marí es va despertar de colp.

Estava banyat en suor. Va mirar al seu voltant desconcertat, però en reconèixer la seua habitació es va tranquil·litzar. Havia tingut altre mal son, però es sentia estrany. Ja feia temps que tenia aquest tipus de somnis, que semblaven records més que altra cosa. Va mirar el rellotge i es va adonar de l'hora que era, feia tard a l'ajuntament. Es va posar el primer que va veure a la cadira de la seua habitació i va eixir corrents. Encara que al carrer fera trenta-cinc graus, no era un impediment per a què Marí es posarà la caputxa de la sudadera. Va conseguir arribar a l'ajuntament a temps, gràcies a un altre jove que també estava entregant uns papers, però que s'havia quedat xarrant amb la recepcionista. Joaquim encara que no li interessava, va arribar a escoltar part de la conversa.

- Un home...-

Després de 15 minuts per fi va ser el torn de Marí. Havia conseguit arribar a temps a entregar els papers per a fer de monitor a un campament d'estiu. No era la seua passió cuidar xiquets, però tampoc volia passar l'estiu amb la seua família. No havia estat mai massa unit a ella, li pareixia que no arribaven mai a ser de tot sincers en ell, com si amagaren algun secret, que per molt que ho intentarà no íxia a la llum. Però Joaquim Marí no esperava el que li deparava el destí a aquell campament.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 16, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

THE POWER OF LOVEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora