Pov
Nama aku Shah.Masa ni aku umur 13 tahun.Masa ni,kami sekeluarga sangat la susah.Satu rumah aku ada 11 orang ahli keluarga.Ada atuk,nenek,pak ngah,mak ngah,sepupu aku 2 orang dan adik beradik aku yang lain.Rumah aku ni bilik satu je,rumah kampung.
Nak jadi cerita.Aku ada seorang kakak saudara,Salina namanya.Masa ni kalau tak silap dia umur dah 21 tahun,tinggi orangnya.Masa ni aku budak-budak lagi,tapi aku tak tahu la kenapa aku gerak kat tetek dia,hahaha.
Satu malam tu,family aku tengah menonton tv tapi Salina ni mengantuk,so dia tidur awal.Tapi rumah aku punya bilik tu,untuk dia la sebab dia dah dewasa.Ahli keluarga lain tidur luar je.
Aku masa tu nak pergi toilet.Kalau nak pergi toilet kena lalu depan bilik dia.Masa ni keluarga aku susah,pintu bilik pun tak de,tutup pakai kain je.Masa aku lalu tu,aku 'ter'tengok la ke dalam bilik sepupu aku ni.Baju dia terselak bhaiiiii...sampai nampak bra.Terus naik nafsu aku masa tu,sakit kote aku...
So,aku decide nak tengok tetek dia lebih dekat.Aku *usya family aku dulu,diorang tengah kusyuk tengok tv lagi,ada yang dah tertidur.
Aku pun slow2 masuk bilik sepupu aku tu,aku pura2 panggil dia.Tapi aku tahu,dia ni jenis tidur mati.Aku pun apa lagi,slow2 la pegang tetek dia dari luar bra,tak de respon..hehehe
First time bhaiii,pegang tetek.Muncul idea baru,aku try jilat alur tetek dia,penuh air liur aku kat dada dia..hahaha.Aku keluar bilik dia jap,usya family aku.Mak aku dan yang lain dah tidur,tinggal Pak Su aku je yang hampir tertidur.Aku masuk balik bilik sepupu aku,aku slow2 selak bra dia..perghhhh..!!
First time aku tengok tetek dia live,kote aku jangan cakap la,keras habis dah.Aku try hisap puting dia,tak de respon.Terus la aku hisap puas-puas,kiri kanan.Tapi satu je masalah aku,aku tak tahu nak buat apa dengan kote aku yang keras ni.
Maklum la,baru umur 13 tahun.Lepas tu aku ambik keputusan,setakat tu saja aku cabul sepupu aku.Lepas peristiwa tu,aku dah tak kacau dia dah.Walaupun, kadang-kadang aku nampak baju dia terselak atau bra dia terselak.
Amacam??
Episod pertama,ok?
Tunggu update ya...vote 🥺
YOU ARE READING
Awek2 Tudung Ku
Short StoryIni kisah hidup seks aku. Dari aku sekolah menengah,sampai aku dewasa. Sekarang aku dah 30 tahun lebih dah. Kisah benar ni.