Hüma'nın ağzından;
"eliff hadi kalk ya"
"gelmiycem kızım git sen"
"iyi be"
Sinirle odadan çıktım. Boş caddede ilerliyordum dışarı çıkmayı özlemiştim
O piskopat adam yüzünden beş hafta dışarı adım atmamıştım. Yanımda siyah araba durdu arabanın kapısı açıldı ve içinden o indi. Kurtulamamıştım. Arkamı dönüp koşmaya başladım hızlı koşuyordum ama o daha hızlı koşuyordu.
En sonunda saçımı tuttu.
"Bırak"
"Benimle geliyosun"
"Bırak" daha fazla saçımı çekti.
"Gelicelmisin?"
"Tamam" bağırdım kolumu. tutup arabaya bindirdi. Son gaz sürmeye başladı.
Partide karşılaşmıştık. Parti onun partisiymiş benim için yapmış partiyi.
"Bırak beni adını bile bilmiyorum."
"Ben senin biliyorum ama hüma"
"Sen kimsin peki piskopat falan mi"
"Hayır mafya"
"Y-yalan"
"Ne oldu Korktun mu?"
"Bırak beni "
"Benimle kalıcaksın güzelim" sesimi çıkarmadım nasıl olsa kaçardım elinden ben hüma derin"dim bu piskopattanmi kaçamıycaktım. Beyaz bir villanın önünde durduk. Arabadan indi benim kapımı açıp arabadan indirdi. Sesimi çıkarmadım eve girince çıkarırdım acısını nede olsa. Evin içi dışından daha büyüktü eşyalar çok güzel dizyan edilmiş bayıldım..
Ne diyosun kızım!! Herif seni kaçırdı kızım kaçsana dedi iç sesim..
Kapıy doğru yürümeye başladım ama bu sefer kolumdan tuttu.
"Rahat durmıycakmısın hüma illa seni bağlıyımmı?"
"Zekasız mısın oğlum sen bırak beni kimsin sen ben senin hiç bir bokun olmuyorum anlatabildimmi hadi eyvallah" kapiya doğru yürüdüm yine. Kolumu tuttu "beni iyi dinle aptal. Mafyaya bak abi aptallı falan konuşuyor nasıl mafyaysa.
Ben seni almanyada gördüm seni takip ettim sana ilk görüşte aşık oldum. Sonra seni takip ettim. Neyi seversin neyi sevmezsin herşeyi Biliyorum adet gününe kadar şimdi kapat o çeneni ve otur şu koltuğa"
"Bırak beni"
"Bak kızım sinirlerimi bozuyosun kapat o sikilesi çeneni yoksa sikerim otur şuraya"
Lan oğlum otur yoksa sikecek bakireligin kalmayacak otur bak kötü kötüde bakıyo otur götünün üstüne dedi iç sesim..
Korkup koltuğa oturdum.
"Tamam bak bu gece burda kalıyım ama yarın evime gidiyim"
"Beni anlamadın galiba senin evin artık burası" ağlamaya başladım
"Okulum var benim"
"Tamam bana alışana kadar okula gitmiyceksin şimdi ayağa kalk ve beni takip et ya da önümden yürü kaçarsın sen şimdi" akıllıydı adam keşke akıl edemeseydi ya.
Merdivenlerden çıktık. Siyah bir odayla karşılaştım. Kolumdan tutup yatağa yatırdı. Kollarını belime doladı derin nefes aldım. Burnuma çikolata kokusu geldi. Çok hoştu daha derin nefes aldım.
"Kokumu beğendin galiba"
"Ne beğenicem be yapışmışsın zor nefes alıyorum burada kay götümün dibine girmişsin hayvan"
"Sst senin gibi masum bir kıza küfür yakışıyor mu?"
"Evet "
Sessiz kaldı. Bende bisey demedim. Hem küfür etmekte ne vardı ki ben erkek gibi büyüdüm bir kere..