Burayı nerden buldun bilmiyorum ama iyi ki buldun umarım hoşuna gider buraya başlama tarihini bırakır mısın?
(Billie Eilish -Khalid \ Lovely)
#24 Aralık 2022#
"İlaçlarını içtin mi?" duyduğum sesle birlikte kafamı tabağımdan kaldırdım. Annemin yüzüne bakmaya başladım yüzünün sol tarafında dudağının tam üzerinde küçük bir beni yeşil gözleri ve siyah küt bir saçı vardı.
Ona bakmayı keserek kafamı yeniden tabağıma çevirdim."Evet" dedim sesim sanki fısıldar gibi çıkmıştı.
Tabağımdakiler son defa göz attım artık yiyemiyiceğime emin olduktan sonra yukarı çıkarak çantamı ve telefonumu alarak evden çıktım
Okullum çok uzak olmadığı için yürüyerek gidiyordum. Cebimden kulaklığımı çıkararak telefonuma bağladım ve şarkı açtım.
Bir yol buldum sandım
Bir yol buldum sandım evet
Ama asla çekip gitmedim
Bu yüzden sanıyorum ki şuan kalmalıyım
Oh, umarım bir gün onu buradan çıkarabilirim
Bir gece ya da yüzyıl sürse bile
Saklamak için bir yere ihtiyacım var ama yakınlarda bir tane bulamıyorum
Canlı hissetmek istiyorum
Dışarıda kotkularımda savaşabilirim
Hoş değil mi? Yapayanlız
Camdan yapılmış kalp! Taş aklım
Beni parçalara ayır! Deri ve kemik
Merhaba! Eve hoşgeldin.Okullun bahçesine girmek üzereydim kulaklıklarımı çıkararak yeniden cebime koydum. O sırada arkamdan araba kornası sesi gelince hemen arkamı dönerek baktım.
Bi araba hızla bu tarafa geliyordu hemen kenara doğru hızlı adımlar atmaya başladım. Yanımdan geçen arabaya baktım az ileride park yerlerinden birisine arabasını park ediyordu.
Yürüyerek fakülteye doğru kafamı aşağı doğru eğerek ilerledim. Tam önümde bir ayak görmem ile durdum ve kafamı hafif kaldırarak yüzüne baktım. Barın. Okullun popüler çocuğu herkezin peşinde pervane olduğu ki." Ne istiyorsun?" dedim yüzüne bakarak. Dudağının sol tarafı havaya kıvrılırken arkamdan ona seslendiler " Barın" kimdi bilmiyorum ama benim işime gelirdi . Barın'ın dikkati dalırken arkadan sıvışarak ilerledim ve fakültenin en arka sıralarından birine oturdum.
Barın kampüse girerken yanında tanımadığım biri vardı. Adama dikkatlice bakmaya başladım yüz hatları olarak Barın'a benziyordu ama bir yandan ise sanki ondan çok ayrıydı. Barın en arka sıraya doğru ilerlerken şaşkınlıkla ona baktım.
Arkasındaki adam ile bi ön sıraya oturdular onlar oturken bende kollarımı sıranın üzerinde birleştirerek kafamı üzerine koydum.
"Oğlum kıza az kalsın çarpıcaktım diyorum kız güzel miydi diyorun nerde senin beynin" dedi tanımadığım adam.
Acaba bana sabah çarpmak üzere olan araba onun muydu? O arbayı daha önce hiç görmemiştim.
Birisi kolumu dürtmeye başlayınca kafamı kaldırdım. Kaldırmamla birlikte iki çift gözü görmem bir oldu.Barın' a bakarak "Noldu yine" dedim bıkıkın bir tavırla.
Okulun en popüleri olmasına rağmen benimle konuşmaya çalışmasına anlam veremiyordum.
" Seni ikiz kardeşimle tanıştırmak istiyorum " dedi sonra gözlerini yan tarafındaki yabancıya çevirdi. Yabancı bana bakarak elini uzattı."Poyraz" dedi eline baktım ve elini sıkmadan "Asin" dedim.
Elini kendine doğru çekti ve yumruk yaptı. Hoca'nın derse girmesi ile sınıfta derin bir sesizlik oldu. Kollarımı tekrar sıraya koyarak kafamı koydum.
Tam uyku ile uyanıklık arasında üzerime örtülen mont ile tamamen uykuya kucak açtım...
🔯
Asin medyada!!!!
İnstagram:atesdenkor
Yorum yazarsaniz ve begenirseniz cok mutlu olurummm baybay