Det første møtet

381 9 0
                                    

Det nærmet seg slutten av 10. Klasse. Emma er helt in love i Kim! Hun dør inni seg av å bare se på han. Emmas bestevenn(mia) vet om den lille hemmeligheten Emma ikke vet. Kim liker faktisk Emma veldig veldig mye!

Jeg hørte at det dingte på jeg løp til døren. Det var Mia som kom jeg ble gla av å tenke på hvor heldig jeg er som har Mia. Hei Mia hvordan har du det? Spurte jeg. Mie sa" jeg er forviret" Hva er det brøt det ut av meg med engang "Emma følg med Jake dumpa karl nå nettopp!" hvaaaa skrekk jeg å ja du hørte rett Jake dumpa Karl!! Stakkar Karl. "Emma vi må besøke Karl han er vår venn! Vi lovde å støtte han" jeg vet Mia jeg vet.

Jeg å Mia gikk på butikken å kjøpte litt kjekse å litt smått. Så gikk vi til Karl.

Vi gikk opp til døren, å gikk inn det var noen her. Når vi kom inn satt Kim i sofaen (Karl å Kim er bestevenner) Jeg viste ikke hvor jeg skulle stå. "Hei Emma & Mia" Hei Kim sa jeg. Jeg måtte ut på do, så jeg gikk det jeg ikke viste var at Kim var på kjøkkenet. Jeg gikk mot badet når noen tok tak i armen min å dro meg til siden å kysset meg på kinnet det var Kim!
"Emma jeg liker deg " kom det ut av munnen hans. Herregud jeg liker deg å!

Vi hørte at noen kom mot kjøkjenet. Vi kysset å kysset så gikk døren opp......
*****************************************
Da var førte del ute av "Oss to" liker du storyen?
Jeg tenker at dette skal bli en lang lang bok. Unnskyld for skrivefeil men alle kan gjøre det.
Så gjerne kmt og vote.
Det kommer en ny del imorgen etter 17. Mai feiringen

Klem Alida

oss toWhere stories live. Discover now