Soru Cevap -1-

231 19 1
                                    


Not: Burak Koçyiğit İle İlgili  Bilmediğiniz Herşeyi Buradan Bulabilirsiniz Bizzat Kendisine Sorup Aktarıyoruz....
Ask.fm Yazar: @csarisin2   Burak Koçyiğit: @BadRookie  İyi Okumalar
=)

İlk Sorumuz

Bir Kız Senin İçin Nasıl Olmalı ?

Aldığımız Cevap Bizi Düşündürüyo Acaba Böyle Bir Kızla Tanıştımı Yada Böyle Bir Kız Hayatında Zaten Var mı ?
CEVAP
Sarışına Bakılır Esmere Tapılır...
Akıllı,Zeki ve Ne Yaptığını Bilen Kızlardan Hoşlanırım.

Şeklinde İlk Cevabımızı Alıyoruz.

İlk Sorudaki Merakımızı İkinci Soruda Giderdik

Hayatında Böyle Bir Kız Oldumu Yada Şu Anda Var mı ?

Verdiği Cevap Oldukça Güzel =)
(Burak Koçyiğit'in Sahne Alıp Şarkı Söylediğini Biliyormuydunuz ? )

CEVAP
Var Muhakkak Hele Sahneye Çıktığım Zaman Oluyodur Yani...

Şeklinde İkinci Cevabımızı da Almış Olduk.

Üçüncü Sorumuzda

Nerde Sahne Alıyorsun ? Sahne Alırken Kız Fanların dan Nasıl Tepkiler Alıyorsun ?

Cevap'ta Kendini Biraz Amatör Görmüş. Ama Hangi Assolist Amatör Başlamadıki Be Abi =)

CEVAP

Devlet Tiyatroları ve Sokaklarda,Onlar Alkışlıyo Hoşuma Gidiyo.Pek Büyük Bi Sahne Değil 500-600 Kişi Oluyo Amatör.

Bu Yolda Burak Koçyiğit'e Başarılar Dileyip Sıradaki Sorumuza Geçiyoruz

Peki Sahne Çıkışında Sana Sarılan Gelip İmza İsteyen Fotoğraf Çektirmek İsteyen Vs. Oluyor mu ?

Cevabımız da Belkide Çoğu Kızın İstediyipte Mesafelerden,Korkudan,Cesaret Yetersizliğinden Söyleyemediği,İsteyemediği Satırlar Geliyor Önümüze

CEVAP
Fotoğraf Çekilmek İsteyen Oluyo.

Kısa Ve Öz Bir Cevap.

Sıradaki Sorumuzu Yöneltip Bu Fun larına Ne Gibi Tepkiler Verdiğini Öğreniyoruz.

Peki Bu Fun larına Ne Gibi Tepkiler Veriyosun ?

Yine Kısa Ve Öz Bir Cevap Alıyoruz.Ama Bu Kısa Ve Öz Cevabı ile Bize Diğer Assolist Ve Popüler Olan İnsanlara Göre Ego sunun Daha Düşükte Hatta Hiç Egosunun Olmadığını Kanıtlıyor.

CEVAP
Samimi.

Bugün Burak Koçyiğit'e Soracağımız Soruların Sonuna Geldik. Sorularımıza Cevap Verip Bizi Terslemediği için Teşekkür Edip İyi Akşamlar Diliyoruz.

Dipnot; Burak Koçyiğit'e Her Akşam 5 Soru Sorup 5 Cevap Alıcaz =) Devamı İçin Takipte Kalın... Sizin de Burak Koçyiğit ile ilgili Aklınızda Soru İşaretleri Varsa Bize Sorbilirsiniz Direk Olarak Burak Koçyiğit'e Yönelteceğiz. Sorduğumuz Sorularda Daha Derine İnip Aynı Konu Hakkında Farklı Sorular Üretirseniz İlgili Sorunun Altına Yorum Olarak Sorunuzu Sormanız Yeterlidir...

Ask.fm Yazar: @csarisin2
Burak Koçyiğit: @BadRookie
Burak Koçyiğit Wattpadd:Burakkcygt

Burak FirardaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin