2.Bölüm "Hayal Kırıklığı"

55 2 0
                                    

Okulun ilk günü, gerçekten çok stresli geçmişti.Yeni bir oğlanla tanışmıştim.Adı Mark'tı ve gerçekten çok tatlıydı.Derslerde ona bakmaktan kendimi alamıyordum.İlk günden bu kadar plotonikçe davranmam hoş olmaya bilir ama , elimde değil.Bizim can kurtaran zilimiz olan tenefüs zili çaldığında hiç bir arkadaşım olmadığı için herkes çıkana kadar sınıfta bekledim.Bir süre kimse gelmedi ama ardından iki kız sınıfa girdi.Birinin saçları bukleli diğerinin ise düzdü. İkisinde birbirinden cadi görünüyordu sanırım bunlarla pek arkadaş olamayacak gibi görünüyor. İkiside geçip sıralarına oturduğunda bende çıkmak için ayağa kalkmıştım. Kantine gitmek üzere merdivenlerden inerken orada oturan bir grup bana baktıklarında utanmıştım ama oradan geçen bir kız bana utanmamamı söledi. Tabiki ben neden olduğunu çok merak etmiştim ve sordum "peki neden " o bana şu cevabı vermişti . Onlar okulun budalaları ben gülmüştüm ve Markı bir kızla görünce büyük bir hayal kırıklığına uğradım . Ama ben okula yeni gelen bir kız olarak aşık olmaya sanırım erken başladım. Bu benim için gerçekten büyük bir hayal kırıklığıydı ama ben hiç pişman değildim çünkü sevdiğim birisi için her şeyi göze alabilirdim...

VAZGEÇTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin