Boşluk

113 9 3
                                    


Yıllardır tek yaptığı göreve gitmekti. Aylin Özdemir artık tecrübeli bir polisti fakat yıllardır içinde büyüyen acıyla baş etmekte zorlanıyordu. Her sorunun üstesinden gelmişti. Üvey annesinin yıllarca babasını kandırdığını öğrenmişti. Sanem'in öz babası olan adamı öldürüp bahçeye gömmüşler ve hem cinayet hem delil karartma suçundan hapse girmişlerdi. Ancak olay burada bitmemiş, Esra yüzünden babasının şirketi de iflas etmişti. Haliyle Aylin lisenin son bir senesini hapiste geçirdikten sonra tam kurtulduğu için sevinirken ailesini toptan kaybetmişti. 

Kız kardeşi gerçekleri öğrenince bir süre aklını kaybedip tedavi görmüş ve okulu bitirmek için İsviçre'ye dönmüştü. Uzun bir depresyondan sonra durumunu kabullenmiş ve babasını hapisten kurtarmak için okumaya karar vermişti. Şimdi hala üniversite okuyordu ve arada bir ülkeye dönüyordu. Aylin devletin ve en önemlisi Sadi Hoca ile Songül ablasının desteğiyle  polis olmuştu. Ancak en büyük acısı liseden sonra görmediği Araz'ı bir suçun orta yerinde görmekti. Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki Aylin hala yıllardır yaşadıklarının hayal olup olmadığını sorguluyordu. Mert girdiği odada vurulmuştu. 

Aylin silah sesiyle gittiğinde oradan kaçan Araz'ı görmüştü. Sarışın adam önce şoka girmiş sonra da hızla binadan atlayıp geceye karışmıştı. Mert'i vurduktan sonrası Aylin için Araz defterinin bittiği günün habercisiydi. Maalesef ki görev yerinde şehit olmuştu arkadaşı. Sadi hoca oğlu gibi severdi ve ölümü en çok onu yıkmıştı Derya abladan sonra. Yıllar önceki birlikteliklerini ve ölümünü düşününce hem Songül ablası hem de Sadi hoca Derya hemşireye destek olmak için elinden geleni yapıyordu. Kıvanç abisiyle evlendikten sonra doğan kızından teselli bulmaya çalışıyordu. Aylin  bu süreçte kendi acısını hafifletmek için onları her hafta ziyaret etmeyi görev edinmişti .

Ancak yıllar sonra hiç beklemediği bir anda tekrar gördü. Ve hikaye yeniden yazılmaya başladı... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çalınan TaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin