S Rozárou jsme seděly na gauči. Co jiného dělat v domě kde není žádná zábava.
Moje POV:
"Co kdyby jsme šli ven"povídá Rozára pojď jdeme do baru" říká Rozára "Dobrě ale jestli něco tak tě zbušim"
V baru:
Šla jsem nám nalít pití, ale narazila jsem do vysokého muže. "Koukej kam jdeš svině" řekl a odešel. Pomyslela jsem si že to byl nějaký deprešn emo boi a šla jsem dál.
Ráno:
Probudila jsem se a hrozně mě bolela hlava. "Rozáro" zvolala jsem na svoji kamarádku Nic se neozvalo tak jsem se zvedla a šla jsem svoji hluchou kamarádku najít.
Šla jsem do jejího pokoje, ale nikdo tam nebyl, tak jsem šla do obýváku, ale nikde asi stopa. "Jestli si ze mě děláš prdel tak ti ji nakopu vole" nic se neozvalo. Asi šla do města. Sedla jsem si na gauč, vzala svojí snídani a koukala jsem se na televizi. Dávali zprávy takže jsem tak napůl spala napůl poslouchala. Pak jsem ale slyšela zprávu která mě probrala.
Dnes v 9:16 se nalezlo tělo mladé dívky pod vlakem poblíž zastávky Kuřovice, policie stále neví jak se tam dostalo, ví se jen že tam je tělo necelé 2 hodiny, až budeme mít další informace, určitě se vám ozveme.
Dostala jsem záchvat smíchu až sem se s toho posrala.
Pak už jsem jen viděla tmu a bylo mi hrozný vedro.
Asi jsem omdlela i guess
ČTEŠ
ON
Teen FictionJsem normální dívka, teda alespoň jsem byla... Než se vše změnilo během jedné noci.