3

203 6 2
                                    

Posiedziałam chwilę w łazience i wyszłam, wróciłam na boisko, rozmawiałam z tatą który powiedział mi wszystkie najważniejsze rzeczy, byłam pod wrażeniem.

Po treningu podszedł do mnie Nicola i spytał sie czy mi w czymś pomóc, na chwilę zaniemówiłam i wpatrzyłam się w jego oczy. Szybko się otrząsnełam więc mam nadzieję że nie zauwazył... Kurwa Dominika co z tobą znasz go zaledwie pół dnia...Odpowiedziałam mu że nie trzeba a on powiedział że jeśli bym czegoś nie rozumiała mogę się go pytać o rade. Czułam że się rumienie ale na szczęście odszedł i poszedł do szatni więc pewnie nie zauważył.

Po tym jak wszyscy mieli wychodzić mój tata ogłosił jeszczce jedną rzecz, dziś impreza o 20 w pobliskim klubie żeby uczcić że jestem nową asystentką, po tej informacji wszyscy rozeszli się do domu.

Gdy wróciliśmy do domu położyłam się na łóżku i przeglądałam ig, przyszło mi parę powiadomień,
mattycash622 obserwuje cię
pjona9 obserwuje cię
wojciech.szczesny1 obserwuję cię
I 3k innych...
Lecz jedno powiadomienie przykuło moja uwagę, ''nico_zale obserwuje cię''.
Ten chłopak nieźle namieszał mi w głowie bo już wywołuje uśmiech na mojej twarzy...

Spojrzałam na telefon, była godzina 17 więc mam jakieś 2,5 godziny. Odłożyłam telefon i poszłam się wykąpać, zrobiłam szybki skincare i zaczęłam się szykować, padło na czarną sukienkę oraz szpilki, rozpuściłam włosy, dobrałam dodatki i zaczęłam robić makijaż. Zrobiłam kreski, wykonturowalam twarz i nałożyłam trochę różowej pomadki oraz błyszczyk.
Zrobiłam sobie zdjęcie i kolejne wstawiłam na ig

M_Domiii

M_Domiii: Get ready to party, more information soon, stay tuned 👀Polubienia: nico_zale, mattycash662,faustynaf, frizoluszek, sabinittaKomentarze:hi_hania:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

M_Domiii: Get ready to party, more information soon, stay tuned 👀
Polubienia: nico_zale, mattycash662,
faustynaf, frizoluszek, sabinitta
Komentarze:
hi_hania:. Cudowna jesteś 💗
nico_zale: 🙈🙈🙈
fp.domiii: nie mogę się doczekać co masz nam do przekazania 🤩

Komentarz od Nico, ucieszyłam się jak dziecko...BOŻE DOMINIKA OGARNIJ SIĘ...

Z Hanią z Genzie długo się przyjaźniłyśmy jeszczce przed Genzie, wiedziałam że zawsze mogę na nią liczyć więc napisałam do niej, powiedziałam jej wszystko co się dziś stało...i o Nico...
Czy on mi się podoba? Sama nie wiem, cieszę się jak dziecko i uśmiecham gdy tylko wiedzę powiadomienie od niego, znam go pół dnia a zachowuje się jak zakochany szczeniak, ten chłopak namieszał mi w głowie i to bardzo...

Spojrzałam na godzine była 18:30, wyjechaliśmy z domu i weszliśmy do klubu gdzie były już pierwsze osoby. Kilka minut i byli już wszyscy...i on. Jednak starałam się nie zwracać na niego uwagi i poszłam do Hani,  przyszła ze swoim chłopakiem Bartkiem który również był bardzooo miły, z Hanią mieli bardzo podobne charaktery i bardzo do siebie pasowali, gdy czasem przyjeżdżam do Hani, w domu Genzie zawsze wszyscy witają mnie z radością, za to ich uwielbiam, mimo że jestem trochę młodsza i tak akceptują mnie jak równą sobie i wiem że mogę na nich liczyć.

Pogadałam z Hanią, świeży poszedł z innymi osobami z genzie do kuchni gdzie poznawali się z innymi, musiałam ich zaprosić bo nie wyobrażam sobie tej imprezy bez nich. Impreza zaczęła się i było cudownie, gdy stałam przy barku czekając na drinka podszedł on...

CDN...

Hej hej witam was przez to że nie było rozdziałów przez dwa dni postanowiłam napisać jeden dłuższy, gdyby nie to że kiedy to wstawiam jest 4:40 to napisała bym jeszcze jeden ale niestety padam, jutro wieczorkiem raczej napewno (jeśli nie to z całego serca przepraszam) pojawi się rozdział, mam nadzieję że ten  się wam spodobał 🙈

Miłego dnia/nocy💗

Zachęcam do dawania gwiazdek ⭐

566 słów <3

Me and Him •Nicola zalewski•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz