Nerdeydi bu aptal telefon ...
Kafayı yiyecektim.-------
Telefon çalar Hayal 'in annesi telefonunu açar ama nasıl olur kızım içerde değil mi diye içinden geçirir.Telefonu açar
" Merhaba ben Kızınızın arkadaşıyım . Kızınızın telefonu bende kalmış acaba telefona çağırabilir misiniz ?"
Hayal'in annesi biraz afallamış olsa da Hayal e seslendi.
Hayal neye uğradığını anlamadan telefonu eline aldı. Annesinden uzaklaşıp odasına doğru gitti .
"Alo"
Sesi tedirgin çıkmıştı.
"Merhaba "
Ses bir erkeğe aitti . Hayal kendi kendine şunları söyleniyordu:
İyi de ben telefonumu dün en son nerde kaybettim ki ..
" Kimsin sen be telefonumun sende ne işi var ?"
Hayal telefondan gelen kahkaha ile yüzünü buruşturdu .
" Gerçekten merak ediyor musun kim olduğumu ? "
Hayal, değil merak etmek çıldırıcaktı .
Sevgilisi ondan haber almadığı için ayriyetten kızacaktı ona.
" Benimle oyun oynama telefonum nerde ? Çabuk yerini söyle "
" Bu kadar ukala olduğunu bilseydim telefonunun bende olduğunu söylemezdim."
"Ben de telefonumu bu kadar hadsiz birinin eline düşeceğini bilseydim . Telefonumu kaybetmemek için elimden geleni yapardım ."
"Ama ne yazık ki telefonun şu an benim elimde "
"Sen nerde olduğunu söylüyüyecek misin yoksa ben polise mi haber vereyim"
Yağız 'ın bu telefona ihtiyacı olamayacak kadar yeterince zengindi . Sadece Hayal'le birazcık eğlenmek istiyordu.
"Polisi arayacak kadar güçsüz müsün ? "
" Güçlü olduğumu göstermek için ne yapmalıyım ? "
" Buraya gelip bana ispat etmek yeterli ."
" Sapık mısın ? "
"Konumu mesaj olarak atıyorum"
Hayal sinirden deliye dönecekti. Yağız Hayal'e aldırmadan konumu mesaj olarak atmıştı bile işte şimdi herşey başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIPLA BAŞLADI
Teen FictionHERŞEY KAYBOLAN BİR TELEFON İLE BAŞLADI ... KAYBOLAN BİR TELEFON VE ARDINDA TAHMİN EDİLEMECEK KADAR DEĞİŞEN BİR HAYAT....