Partiye hazırlanmaya başlamıştım üstüme çizgili tatlı bir tişört altıma ise paçası bol bi eşofman giymişti.Tatlı ve şık görünüyordum heeseungı görmeyeli cok olmustu o yüzden özlemiştim ve heyecanlıydım içimden minanın o partide olmaması için dua ettikten sonra telefonumu alıp bizimkilere yazdım
🐩😘
Sunoo:
HazırlandınızmıJay:
EvetJungwon:
YesSunghoon:
HazırlandımSunoo:
Tmm çıkın o zmn bekletmeyin beniSunghoon:
Diyene bak amk
(22:24)Evimden çıktıktan sonra bizimkileri beklemeye koyuldum ilk sunghoon ardından jay ve jungwon ikilisi gelmişti biraz konuştuktan sonra otobüse binmiştik 15 dk sonra partideydik.Ev büyük ve havuzluydu süslemeleri ile göz kamaştırıyordu
Evin süslerine bakarken nihayet içeri girmiştik gözüm heeseungı ararken arkadaşlarım soobin ve beomgyu görmüştüm onların yanına gidip oturmuştuk.
çok sesli olduğu için şarkı,söylediklerimizi bastırıyor ve duyamıyorduk o yüzden daha sakin bir yere gittik.Hala aklımda heeseung vardı ve soobinle bayadır görüşmediğim için soobin bana"heeseunga hala aşıkmısın" diye sordu.Bende sesiz ol manasında koluna vurdum ve'' evet sesini alçalt''dedim. Soobin göz devirmişti. ben umursamıyodum ama insanlar hala heeseunga aşık olmama inanamıyolardı.Çünkü biz heeseungla bebeklik arkadaşıydık neredeyse bütün anılarımda o vardı ve birbirimizin herşeyini bilirdik. Aynı ortaokula gitmiştik çok yakındık tek arkadaşım oydu o zamanlar, ama farklı liselere geçtiğimizde herşey değişti.Tabikide beklenildiği gibi birbirimizden uzaklaştık,yine görüşüyorduk ama iletişimimiz gittikçe azaldı.Ben heeseungı ortaokuldan beri seviyordum onsuz yapamaz olmuştum.İnsanlar, arkadaşlarım hep derdi artık bırak diye ama ben yapamıyordum.Hemen hemen bütün arkadaşlarımız ortaktı o yüzden şuan konuşuyoruz ve onu görebiliyorum birnevi.
Soobin göz devirdikten sonra arkamda birisinin ensemde nefes alış verişlerini duyabiliyordum arkama döndüğümde heeseungı görmüştüm üstündeki gömlekle çok çekici görünüyordu gözlerimi ondan alamıyordum herkesle selamlaştıktan sonra karşıma oturdu ve bi an bana "sunoo üzerimde bişimi var ? " demişti gözlerimi ondan alamadığımı farketmiştim ve utanmıştım ne diyeceğimi bilemeyip "hı?" dedim çok utanç vericiydi "yok yok gözüm dalmış öyle" dedim yüzüm kızararak.Anlamıştı galiba jungwon gülmemek için kendini tuttuğu çok belliydi bende ona sırıtmıştım herkes sohbete dalmışken heeseungın eski sevgilisi mina geliyodu yanımıza şuan en son isteyeceğim şey bu olabilirdi ama geliyordu işte.Heeseungla benim aramı uzaklaştırma sebeplerinden biride buydu mina kıskanç biriydi ve beni eşcinsel olduğum için yargılayıp hakaretler savururken heeseungın hiçbir şeyden haberi yoktu ve söylemedim çünkü minayla çok mutlulardı bozmak istememiştim ve üzülür diye düşünmüştüm.
Mina ile para muhabbetleri yüzünden ayrılmışlardı.Mina paraya çok düşkündü ve heeseung artık buna dayanamayıp kıza yol vermişti.Tabi yine teselli eden bendim.Mina özür dileyip arkadaş kalmayı teklif etti ve heeseung olur deyip kabul etmişti sadece arkadaşı olmasına rağmen mina hala heeseungı kıskanıyordu .Bu durum sinir bozucuydu bazen mina ile kavga edesim geliyordu ama yapamazdım heeseungın beni ona karşı savunmayacağını düşünüyordum ve bunla yüzleşmekten korkuyordum.
Mina bana göz devirip heeseungın yanına oturdu.Ben onu oda beni sevmiyordu bu olayları arkadaşlarım bildiği için ortam gerilmişti biraz.mina söze girişti"sunoo nasılsın,napıyosun diye sormak isterdim fakat hala bütün gün evde boş boş oturduğuna yemin edebilirim'' diyip itici bir kahkaha attı ve kendinden başka kimse gülmemişti.Bu işin sonu kavgaya gittiği için oturduğum yerden kalkıp gitmeye koyulmuştum.En son heeseunga baktığımda rahatsız olduğunu ve gerildiğini farketmiştim.Arkamdan arkadaşlarımın seslerini duymuştum sunghoon gelip "gercekten heeseung çok gerildi mina senden özür dilesin bitsin" dedi kolumu sıkıca tutarken sertçe itip devam ettim arkamdan yinebirinin sertçe kolumu tuttuğunu hissettim ve sertçe itip''YETER ARTIK BIRAK KOLUMU BIKTIM EN UFAK BİRŞEYDEN UMUTLANMAYA ONU SEVMEYİ BIRAKICAM KES ARTIK''dedim ve kafamı çevirdiğimde kolumu sıkanın heeseung olduğunu farketmiştim.
Aaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me /heesun
FanfictionSunoo heeseunga aşıktı ama Bilmediği şeyler vardı #heesun #jaywon