mutlu haber 🤍

35 1 2
                                    

Hani derler ya sen beni hiç mi sevmedin? işte benim hikayem hiç mi sevmedin ile bitti kalbimi kırdılar bir şey yapamadım susmam için ağzımı bantladılar bir çok kez okuldaki kişiler tarafından taciz edildim hani zina haram ya ama ben yapmadım zorlandım direndim sonuç kendimi kıytı köşelerde buldum eve geç gitsem babam eziyet ederdi annem nemi yapıyor olanlara seyirci kalıyor sırf kardeşime bir şey yapmaması için annem kardeşimi benden üstün tutuyor ona hediye alınca bana almadı bayramlarda harçlık verirdi ona ama bana vermezdi niye mi ? Çünkü ben sürtük'idim mutluluk bana haram işte ama hiç bir zaman pes etmedim bu güne kadar ben hayatımı kurtardı mı ? Tabiki evet şuan kadın doğum uzmanıyım insanın kulağına tiksindirici gelse de ben işimi severek yapıyorum ben tıp okumak için yıllarımı verdim yeri geldi gözlük taktım ama başardım kazandım ve şuan çok mutluyum ( keşke bende olsam) şuan hastanede yoğunluk vardı pazartesi olduğu için benim için bitti nerdeyse 2 hasta kaldı bazen ailelere güzel haber vermek o kadar mutlu ediyor ki inanamasınız " sıradaki hastamız Helin boran geçin sedyeye uzanın ne şikayetiniz vardı eşi sandığım beyfendi di konuştu " hocam son zamanlarda eşimin mide bulantısı ve baş dönmesi meydan geliyor sebebi nedir hocam ben bilmişlik taslıyarak " bir bakalım kadının karnını açtım soğuk jel sürdüm kadın ürkerek kendini kastı "şş sakın kasma kendini makinayı elime aldım karnında gezdirdim ekrana bir süre baktım işte oradaydı onları bekleyen bir bebekleri vardı gülümsedim " tebrik ederim aranıza yeni bir üye katılıyor hamilesin iz kadın birden göz yaşlarını tutamadı ağlamaya başladı benim niye gözlerim doldu ya of adam eşine sarılmış iltifat ediyordu çok güzel çift olmuşlar birden dudağına yapıßtı yani çüş burda bir yabancı var ayol öksürük taklidi yaptım ayrıldılar kadın utanmıştı adam konuştu "teşekürler doktor hanım bize bu güzel haberi verdiğiniz için teşekkür ederim binlerce kez . İşte bu yüzden mutlu oluyordum çok seviniyor lar "ne demek görevimiz bu inşallah hep mutlu olursunuz böyle bir dahaki sefere yine bekleriz geldiğinizde bu konu hakkında bilgi vereceğim elimdeki ultrason kağıdı kadına uzatım aldı elimden elleri titriyordu kağıdı alıp öptü kadını uğurladık tan sonra koltuğa oturdum ve soluklandım gözlerimi kapattım biraz dinlendim işlerim bittiğinde eşyalarımı topladım çıkış izni mi kullandım oto parka yürüdüm arabamı açtım arka koltuğa çantamı koydum öne binip eve doğru sürdüm yarım saat sonra eve geldim kapıyı açtım içeri girdim ayakkabımı çıkardım ev terlikleri ni giydim odama girdim üstümü çıkardım ilki bir duş aldım üstümü giydim aşağıya indim mutfağa girdim kendime ramen, kimchi ve nooddle hazırladım ve yedim bulaşıkları yıkayıp ışıkları kapadım odama girdim müzik açtım yatağa girdim ve gözümü birdaha hiç açmamak için kapadım ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mucize Doktor{JJk}°°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin