Witajcie! Oto pierwszy dzień w naszym Host clubie! Za godzinę otwieramy!
Chłopaki właśnie ustawiają meble a ja testuję nasze herbatki😄🌸
Mamy:
Truskawkową
Miętową
Miętową z mango
Różaną z tulipanem
Fiołkową
Z owocami leśnymi
Marakują
Cztery różne melisy
I wiele, wiele innych ciekawych smaków!
🕶️: Sofii, skończyliśmy! - krzyknął.
🌸: Oki doki!
Szybcy są...
🌸: A gdzie moje flamingi? - posmutniała.
👑: Jeszcze nie dojechały z Aruby siostrzyczko - spojrzał na nią - mają długą drogę do przebycia.
🌸: Nie mów, że kupiłeś żywe ty rozrzutny bogaczu!!! - niedowierzała - myślałam, że kupisz takie plastikowe do dekoracji!
Toya zrobił głupią minę i wzruszył ramionami
Ten głupek serio kupił żywe
Nagle rozległ się huk i do lokalu wpadł facet w garniturze.
🕶️: Przepraszam, ale jeszcze zamknięte!
🖤: Mam do was ważną sprawę panowie - rozejrzał się sprawdzając czy nikt nie proszony go nie słyszy - gdzie jest menadżerka?
🔥:Za panem!👉🏻
Oczywiście jestem niska i mnie nie zauważył 😑
🖤: Witaj panienko - ukłonił się nisko, jeszcze niżej niż położona była głowa Sofii - jestem sługą państwa Liricrest, przybyłem, aby poprosić was o ważną rzecz, moja panienka ma niedługo urodziny i chciałbym abyście zorganizowali dla niej jakąś romantyczną grę detektywistyczną - odsłonił małą walizkę podróżną i otworzył ją przed Hostami - godnie wam zapłacimy.
🌸: Pewnie! Nie ma sprawy!
👑: Ale zrobimy to głównie, aby ją uszczęśliwić a nie dla pieniędzy! - przybrał królewską pozycję - zadaniem hostów jest uszczęśliwiać pragnące szczęścia dziewczęta!
Ale odwalił teatrzyk...
🖤: Dobrze więc ale i tak wam zapłacimy w taki czy inny sposób - zamknął walizkę, i wyjął kartkę - proszę to jej kartoteka, te informacje wam wystarczą - obrócił się na pięcie i wyszedł.
CZYTASZ
✨Host Club✨
RomanceHejka! Jestem Sofii! Wpadłam na pomysł założenia własnego Host Clubu i w tym celu zebrałam garstkę najlepszych chłopaków w mieście (Nie uwierzycie są singlami!). Zaglądając do nas możecie lepiej ich poznać, odkryć też troszkę siebie! Każdy szukaj...