Perspectief : 'de verteller'
Julie is in dit hoofdstuk 5 jaar.
Julie is een zeer grote dierenliefhebber, veel van haar familieleden hebben iets te maken met dierensporten, maar vooral met de paardensport.
Julie was altijd al geïnteresseerd in de paardensport, ze ging elke week met haar tante naar de manege, maar ze mocht toen nooit rijden. Ze had thuis knaagdieren en katten, maar geen paard.
Na een tijd ontdekte ze dat de zus van haar Grootvader twee pony's heeft. Waar dat ze ,na heel veel zagen aan haar moeder, mee mocht rijden. Toen begon de echte passie voor de sport.
Omdat ze zo jong was begonnen kon ze het natuurlijk niet fantastisch goed, maar ze had al een goede start. Gelukkig kon ze na de start grotere stappen zetten omdat ze de juiste uitrusting had gekregen en ze mocht nu ook op een pony in de manege rijden. ( beeld een zwarte shetland pony in)
Ze mocht alleen geen echte les krijgen van de lesgeefster van de manege. Ze kreeg les van een vriendin van haar tante, ook al was het geen echte les, was het nog altijd goed om bij te leren.
Julie mocht ook nog niet los in de piste, ze mocht aan de longeerlijn in een volte rond de vriendin van haar tante lopen.
Snel genoeg mocht ze toen voor de eerste keer draven, en kon ze leren lichtrijden. Ze mocht ook af en toe op een andere pony rijden, dat was al een klein hoogtepunt van haar passie.
Het enige wat haar tegenhield is wanneer haar tante haar paard was gestorven, ze ging toen minder en minder naar die manege omdat ze alleen maar kon denken aan haar paard.
Julie kon ook niet vaak naar de manege omdat het bijna een uur rijden was. Ze hadden toen maar één oplossing.
( A/N )
ik denk dat je al weet wat de oplossing gaat zijn maar je moet wachten op het vervolg. Sorry dat het niet lang is.
324 woorden
JE LEEST
de dressuurruiter.
AdventureDit verhaal gaat over het verleden van een 24 jarige dressuurruiter Julie. Dit begint bij haar eerste keer op het paard en hoe ze haar droom heeft kunnen uitbrengen. Hoe dat ze sinds dat ze jong was en de paardensport werd meegetrokken. (Dit verhaal...