›4‹

89 11 0
                                    

BinBin_Seo: Zdá se mi to nebo tě ta fotka zabila??

Lixie_Lee: Tak trošku...

BinBin_Seo: Velice nám tohle lichotí prcku, ale to tvoje simpování nezakryješ. :D

Lixie_Lee: Ale já to nechci skrývat, jenže tě absolutně neznám a vypadáš opravdu nádherně:(

BinBin_Seo: Ty jsi vážně číslo, viď?

BinBin_Seo:

Můj kamarád je fotograf doufám, že oceníš jeho snahu :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můj kamarád je fotograf doufám, že oceníš jeho snahu :)

Lixie_Lee: AAAAAAAAAJSNDLDKDDIDJD

BinBin_Seo: To beru jakou souhlas? :D

,,Felixi co furt pískáš? Už ti řekl, že chce s tebou žít? To bylo nějaké rychle" Jisung se zjevil ve dveřích, přičemž se automaticky opřel ramenem o futra dveří. Mezitím co já ležel po celý posteli a nemohl se nabažit Binnieho.
,,Je vůbec na kluky? Já jen, že si všiml jak ho simpuju a nevím jestli je to dobře nebo ne" Povzdechnutí z mých úst změnilo celou situaci. Jisung si v tichosti přišel ke mně, aby si znovu mohl přečíst zprávy.
,,Dá se to zjistit jednoduše, buď se zeptáš nebo to z něho vypadne samo. Taky by bylo fajn navázat konverzaci o vztazích, protože vypadá, že určitě holku měl." Jisung mluvil mezitím co civěl pečlivě na každou zprávu, kterou Bin poslal. Potom co mi vrátil telefon se na mě pobaveně otočil a padl vedle mě, abych v této situaci nebyl sám.
,,Bin mi poslal jeho písničku, skládá úplně stejně jak ty se svým kamaradem Chanem, dokonce Chan je prý z Austrálie, takže by se sem mohl za tebou stavit, pokud s nimi budeš chtít skládat písničky." Chvíli bylo ticho, které jsem prolomil svým hlasem, který způsobil Jisungovo pozornost na mém obličeji. Když mi neodpovídal sám jsem se ujistil, zda vůbec dýchá, pouze se zamyšleně díval před sebe a nechal se ovládat myšlenkami.

BinBin_Seo: Lixie, jenom abych nezapomněl, budu mít hodně práce po víkendu kvůli studiu a škole, ale pokud něco budeš potřebovat, tak mi písní. Sice se ještě pořádně neznáme a nerozumíme si úplně všechno, ale moc rád ti pomůžu, kdykoliv mi můžeš i zavolat. :)

Usmál jsem se nad zprávou, kterou mi Bin napsal, bylo to od něj velice zdvořilé. S Binniem jsem si ještě chvíli psal, než bylo na čase se jít učit na maturitu, která mě čekala přesně za půl roku. S těžkým povzdechem jsem došel ke stolu, kde na mě čekali sepsané desky důležitých věcí a mnou vybranými předměty na maturitu.

,,Tak.. s chuti do toho doufám, že to bude dneska aspoň stát za to a neusnu u toho jako minule."

Because I Like You [Changlix Texting]Kde žijí příběhy. Začni objevovat