Party ☆ Rinney 𝐏𝐀𝐑𝐓 𝐎𝐍𝐄

405 9 17
                                    

𝐀𝐧𝐠𝐬𝐭-🌩️
✯𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧-𝟏𝟖
✯𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲-𝟏𝟕
✯𝐁𝐫𝐮𝐜𝐞- 𝟏𝟖
✯𝐕𝐚𝐧𝐜𝐞-𝟏𝟗
-----------------------
𝚃𝚑𝚒𝚛𝚍-𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗

𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐯𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥. 𝐀𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐬𝐧𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐛𝐮𝐭 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐢𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦.

"𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐅𝐢𝐧𝐧 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞? 𝐈𝐭𝐬 𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐞" 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲.
"𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐑𝐨𝐛" "𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞𝐞𝐞" 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐠𝐠𝐞𝐝. 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐢𝐧 "𝐅𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐜𝐞, 𝐨𝐤𝐚𝐲?" "𝐘𝐚𝐲!" 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝.

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩---------------------------------------------------------

𝐁𝐨𝐭𝐡 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲, 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐫 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐰 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬. "𝐁𝐚𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲?" 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝. "𝐘𝐞𝐚𝐡 𝐢𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞." 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧𝐭, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐦𝐞. "𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭?" 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐲𝐞𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞. "𝐍𝐨 𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲, 𝐢 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞" 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝. "𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞" 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐜𝐞𝐬. "𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐢𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐕𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐤𝐚𝐲?" 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟.

☆ The black phone one-shots!! ☆Where stories live. Discover now