Tänään on se päivä kun Saanalla ja jerellä on elämänsä ekat treffit ja kumpikaan ei ole ikinä ollut treffeillä ja saanaa vähän jännitti se että näkee jeren ekaa kertaa face to face ja jereä taas jännitää myös koska hän ei ole ikinä käynyt treffeillä ja eikä ole koskaan ollut tyttön kanssa edes missään treffeillä mutta saana saa viestin jereltä viestissä lukee näin:Moi saana missä me nähtäis tänää ku me nähään ekaa kertaa face to face ja jere sanoo mua vähän jännitää tavata sut koska en oo ikinä ollut kenenkään tyttön kanssa missään oon ollu aina vaan kotona mutta nyt siihen tulee muutos ja saana vastaa jerelle: Joo muakin jännitää tavata sut ja en oo ikinä ollu kenekään pojan kanssa missään mutta ootan myös innolla sun tapaamista :) ja jere vastaa: Ok mäkin ootan myös innolla sua:) ja saana vastaa: nähää vaikka siin yhen kauppan edessä:) ja jere vastaa ok nähää vaa siin ees:) ja saana vastaa: ok nähään sit siinä:) jere vastaa: juu:) *h hetkenä*
saana alkaa laittautua ja otaa käsilaukkunsa mukaan ja hyppää limusiinin kyytiin ja jere lähtee myöksin heidän tapaamis paikkaa* *myöhemmin* jere näkee pitkän mustan auton tulevan häntä kohti ja jere hämmästelee mikäs se tuomonen auto on? ja näkee kun saana tulee ulos limusiinista ja hänellä on iso mustahienomekko ja hieno käsilaukku joka on tietty cuccin laukku joka on ihanan mustan värinen ja siinä on ihania kultaisia yksityiskohtia:) saana näkee jeren ja jerellä on päälä musta ihana puku ja punainen rusetti:) Saana toteaa ja menee jeren luokse ja saana sanoo Moi sä oot varmaa se jere?:) ja jere vastaa juu oon mä se jere:) ja sä oot varmaa se saana:) ja saana vastaa juu oon mä se saana:) kiva tutustuu viel tällee face to face:) ja jere sanoo nii on ihanaa tavata sut ja vielä kasvotusten:) ja vaikutataika kivalle tyyppille:) ja saana vastaa kiitos niin säkin vaikutat tosi ihanalta ja kivalta tyypiltä:)*hetken päästä* saana sanoo olipas meillä hauskaa :) ja kiitti myös seurastasi:) tykkäsin kovasti myös ruuasta ja jere vastaa Noh ei mitään ihana:) ja kiitti myös sulle ettäees tulit tänne mun kanssa ja mä sun:) ja saana:niimpä mut noh kaippa tästä sitten kotiin päin:) ja jere:Juu eiköhän tää ilta ollu tässä:) kiitti viel hyvästä seurasta ja saana: ei mitään kiitti itteles:)
tässä ois toinen luku ja teen tätä sillon kun aina jaksan tehdä ja tulee joku hyvä idea :) mut toivottavasti tykkäätte tästä kirjasta koska mulla tuli vaan exteporee vaa idea ja aloin sit tekee tätä kirjaa:)
DU LIEST GERADE
Viimeinen Rakkaus
RomantikMoikka tässä kirjassa kerrotaan 15vuotiaasta tyttöstä ja hän rakastuu vimeisen kerran ennekun hän kuolee ja tyttön nimi on Saana ja hän asuu vanhempiensa kanssa isossa kartanossa.