1. fejezet

4 2 0
                                    

Az autóban ülők és nézem az elsuhanó tájat. Nagyon szeretem San Franciscót és nem gondoltam volna hogy egyszer az én hibám miatt elkell költöznünk onnan. Még mindig mardos a bűntudat hogy anyukámnak az én hibámbol kellet mindent ott hagynia. Többször is nyugtatod hogy nem a te hibád , nem te tehetsz róla és a továbbiak.

-Kicsim minden oké ott hátul ?- fordul felém egy pillanatra anya .
-Persze anya minden szuper -eröltettek magamra egy műmosolyt. Semmi nincsen rendbe egy hétel ezelőtt még a otthoni szobámba voltam a barátommal Jack-el .Most meg egy autoban ülök Los angeles felé tartva .

Hat óra múlva meg is érkezünk. A ház ahová költözni fogunk elég nagy. Két emeletes , minden emeleten fürdőszoba ,külön konyha ,hálószoba , és egy vendékszoba  . A kert óriási . San franciscoba nem volt ekkora házunk. Segítek anyának behozni a csomagokat amik a kocsiban vannak.

-Figyelj kicsim holnap elmegyünk bútorokat venni meg lehet bemegyünk a festékbolta .-csak bólintottam és megfogtam egy elég nagy dobozt ,hoppá ebbe lehetnek a könyveim.

Na mintha stréber lennék csak egyszerűen imádok olvasni. Az olvasás kikapcsol és mostanában elég sok dolog történt ,apu halála ,költözés ,balhék és nagyon sok stressz volt rajtunk de anyával azt gondoljuk itt jobb lesz . Beviszem ezt a dobozt a szobámba ,háromszorosa a San franciscoi szobámnak és van egy nagy ablaka ami a padlótól a plafonig kúszik.

Anyával este végzünk a pakolásal mivel még bútorok nincsenek ezért két hállozságba burkolózva alszunk el.

Reggel arra kellek hogy nagyon fáj a hátam hát ilyen ez a földön alvás .Remélem ma már össze rakjuk az ágyam hogy tudjak abba aludni. Felkelünk ès csinálunk magunknak kávét szerencsére konyhabútor van szóval az a probléma megoldva.

-June készülödj  reggel be kell mennünk az egyetemre átbeszélni az iskolai dolgokat - mondja nekem anya , én meg felmegyek a szobámba . A ruhazsákomból előhalászok egy barna  baggy na nadrágot és egy fekete has pólót .Elmegyek a fürdőszobába és kifésülöm hosszú sötét barna hajamat ès a tükörből két zöld szem néz vissza rám .Hajam színét anyukámtól örököltem de a szemem az apáé.
Nincs bajom az alakommal vékony vagyok de ott gömbölyödök ahol kell .Nem vagyok egy alacsony lány a 175cm emel de nem is bánom.

-June gyere menni kell. Lerohanok a lépcsőn anya már a kocsinál vár. A suli kb 15 percre van .Ahogy oda érünk elkezdek izgulni, vajon befogadnak majd , vagy én leszek a lúzer , remélem nem .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csak reméljWhere stories live. Discover now