003

1.4K 46 21
                                    




𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗵𝗮𝘁𝗲 𝗺𝘆 𝗴𝗿𝗮𝗺𝗺𝗮𝗿, 𝗯𝘂𝘁 𝗼𝗸

𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗼𝗳𝗳 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿

𝗺𝘆 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗮𝗻𝘆 𝘀𝗲𝗻𝘀𝗲





🌷🧺*:・



𝘕𝘰𝘯𝘦'𝘴 𝘗𝘖𝘝

𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖺 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗉𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗈𝗇-𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎, "𝖧𝖾𝗒 𝗒𝗈𝗎! 𝖶𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 [ 𝖧/𝖢 ]!" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍; 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾, 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾, 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗈𝗇 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾. "𝖮𝗁!" 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝖾𝗆𝖻𝖺𝗋𝗋𝖺𝗌𝗌𝖾𝖽; 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗈𝗑 𝗅𝖺𝖽𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖺𝗇𝗒 𝗍𝖺𝗂𝗅𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄 𝗎𝗉. "𝖸𝗈𝗎 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾 [ 𝖵/𝖭 ] [ 𝖵𝖫/𝖭 ], 𝖼𝗈𝗋𝗋𝖾𝖼𝗍?" "𝖸𝖾𝗌! 𝖭𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎. . ."



"𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎, [ 𝖵/𝖭 ]. 𝖨'𝗆 𝖭𝗂𝗇𝖺, 𝖭𝗂𝗇𝖺 𝖪𝗈𝗌𝖺𝗄𝖺." "𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎, 𝗌𝖾𝗇𝗉𝖺𝗂!" "𝖧𝖾𝗁𝖾, 𝖸𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺𝖽𝗈𝗋𝖺𝖻𝗅𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾." 𝗌𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗎𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌, "𝖤𝗁?. ." 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗈𝗍, "𝖬𝗈𝗆, 𝗀𝖾𝗍 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗋! 𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾!" 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝖻𝗈𝖻 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗌𝖼𝗈𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋. "𝖲𝗈𝗋𝗋𝗒. . ."



𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾, 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗆𝗌𝖾𝗅𝗏𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝗇𝖺𝗆𝖾. ( 𝖨'𝗆 𝗍𝗈𝗈 𝗅𝖺𝗓𝗒 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆𝗌𝖾𝗅𝗏𝖾𝗌 ). 𝖠𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗆𝗈𝗋𝖾, 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗅 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖺 𝗇𝖾𝖺𝗋𝖻𝗒 𝖼𝖺𝖿𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝖼𝗈𝖿𝖿𝖾𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾. 𝖸𝗈𝗎 𝖽𝗋𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 [ 𝖣/𝖭 ] ( 𝖣𝗋𝗂𝗇𝗄 𝖭𝖺𝗆𝖾 ) 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝖾𝗇𝗉𝖺𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗃𝗈𝗄𝖾𝗌 𝖻𝗒 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖣𝖾𝖾𝗓 𝗇𝗎𝗍𝗌.



nijisanji's cupid.     replacedWhere stories live. Discover now