K: kızınızı canım pahasına koruyacağım Efendim.
Büyük Kral Josef'in kızı, ona birşey olursa geçmişim geleceğim herşeyim silinir. Elimden geldiği kadar dikkatli olmak zorundayım.
K.J: bu gün başlayabilirsin, kızım koridorun sonundaki büyük pembe kapılı odada. Onu rahatsız etme, sadece yanında dur.
Başımı salladım ve odadan çıktım, koridorda yürürken bir sürü aile resminin ve diğer hükümdarların eski fotoğraflarını gördüm. Soyları 1400 lere dayanıyor gibi. Her resmin altında bir tarih var. Büyük koridoru yürüdükten sonra pembe büyük kapıya vardım. Birkaç kez tıklattıktan sonra yumuşak bir "buradayım" sesini duydum. Kapıyı yavaşça açıp içeriye girdim, kapıyı kapattım ve krem rengi bir pofuduk taburede oturan uzun sarı saçlı, yeşil gözlü zarif bir kızla karşılaştım. Sonuçta kralın kızı. Basit birini bekleyemezdim.
P: gelecek misin?
K: evet efendim.Yavaş ama seri adımlarla yanına gittim ve taburesinin yanında durdum.
P: ismimi sormayacak mısın
K: isminiz nedir efendim.
P: ben Kai, ya sen.
K: Karmen.
P: tanıştığımıza memnun oldumGülümsedi ve ayağı kalktı, pembe gecelikleri ve sarı uzun saçları gözlerimi aldı.
P: birilerini odamda ağırlamayalı uzun zaman olmuştu
K: siz bir prensessiniz ve bende bir korumayım. Beni ağırlamıyorsunuz.Yüzü düştu ve yatağına oturdu. Heryer krem rengi yada pembe beyaz.
P: prenses olmak çok yorucu. Evde eğitim alıyorsun, arkadaşlarınla gezemiyorsun, arkadaş edinemiyorsun.
K: sizin korumaya ihtiyacınız var.
P: neden? Kralın kızıyım diye mi.
K: hayır.. siz zarif ve güzelsiniz, size birşey olması değerli birşeye zarar gelmesi demektir. Herkesin idealisiniz bunu bu krallıkta yaşayan yaşamayan herkes biliyor. Sizi korumam demek bir hazineyi korumam demektir.
P: o kadar mükemmel değilim.
K: kusurunuz nedir.
P: ben tuhaf bir prensesim, tuhaf düşüncelerim ve isteklerim var. Dayanamayacaksın bana. Senden öncekiler gibi, korumalarım, dadılarım. Hepsi gibi gideceksin çünkü bana ve isteklerime kimse dayanamıyor.
K: gitmeyeceğim. Bu günden itibaren hayatımı sizi korumaya adadım. Ben bir samurayım.
P: o zaman. Bir gün beni korumayı bırakırsan odama gel. Aynı konuşmayı tekrar yapacağım.
K: bu asla olmayacak efendim.
P: olacağını biliyorum.
K: peki efendim.Gülümsedi ve beni süzdü. Birşeyler anlatmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Koruması | GxG |
FanfictionBüyük kralın tek ve güzel kızıyla herkes evlenmek isterdi, bu yüzden onun bir koruyucuya ihtiyacı vardı. Babası ondan hiçbirşeyi sakınmazdı. Ülkenin en iyi koruması bir kadın. Samuray geçmişi olan bir kadın.