Z ničoho nič som sa ocitol v nejakej tmavej priepasti, bolo to naozaj veľmi zvlášne miesto.
Poobzeral som sa okolo bolo tam veľa kríkov, stromov nad ,ktorými sa rozprestieral prenikavý ,zlatistý svit mesiaca,ten dodával jediné svetlo tomu to miestu. Do popredia sa tíčili majestátne,vysoké koruny stromov vôkol,ktorích žiarili malé zrniečka hviezd.
Len tak som sa bezvíznamne díval na oblohu ,až neskôr som si uvedomil,že celý ležim v špinavej kaluži bahna.
"Sakra!" zanadával som.
Naštastie neďaleko mňa bolo malé jazrierko ,preto som sa zablatený postavil a šiel k nemu sa aspoň trochu umyť .Keď som tak kráčal ,všímal som si okolie síce som videl len zriedkavo, pretože všade bola tma,teda okrem slabích svetielok mesačného svitu. Takže nebolo poriadne nič vidno.
Došiel som k jazeru kde som sa poumýval ,kvapky vody boli neskutočne mrazivé cítil som ako mi ochladzujú moje špinavé ruku ,ktoré boli konečne čisté ,no kontakt tváre s ľadovou vodou vo mne prebudil triašku.
Niekde kdesi v kríkoch bolo počuť šuchotanie lístia ,akoby tam niekto prešiel,pomyslel som si,že sa mi to iba zdalo.
Rozhodol som sa , že to tu prochu preskúmam ,prechádzal som sa kade- tade ,ale všade bola iba hmla a stromy nič viac.Celou cestou som rozmýšľal , kde to som.
Mal som pocit ,že som zablúdil nikdy predtým som tu nebol. Všade bola iba tma , no nemal som strach teba aspoň som si to nahováral.
Asi dobrú hodinu som sa iba potuloval keď zrazu predo mnou zazriem vlka čierneho až strach , neustále na mňa upieral svoje zelené oči, poviem vám takého vlka som ešte nevidel .Jasné ,že som už videl vlka, ale takého nie bol doslova obrovský ako vlkodlak ,zuby mal biele a určite aj poriadne ostré dali by sa prirovnať aj nožom.Stál tam na vysokom kopci a bez pohybu ma sledoval.Chcel som sa k menu priblížiť ,niečo ma k nemu ťahalo!
UŽ-už som bol skoro pri ňom ,ale zrazu som začul pomalý, melodický spev: "Len tak kráčaš v lese neznámom,tak len poď zavediem ťa do zemi nikým nepoznanej ....
Neviem ako to pokračovalo ďalej ,pretože vlk začal hlasno vŕčať a zavíjať asi ho ten spev vyprovokoval, lebo sa hneď na mňa zúrivo vrhol!Začal som utekať len čo mi nohy stačili,no zakopol som a kotúľal som sa hlava nehlava.Narazil som do niečoho tvrdého,cítil som ako sa mi točí v hlave moje oči sa mi zdali neuveritelne tažké,videl som všetko rozmazané a vtedy som upadol do tažkého spanku...
Ahojte! tak nová časť je tu :) budem veľmi rada ak vyjadríte svoj názor či už kladný alebo záporny ;) zatiaľ pekný deň .
YOU ARE READING
Sen alebo realita
FantasySny všetci ich poznáme,ale niekedy si ich nevieme presne vysvetliť.Sú sny iba výplody nášho podvedomia alebo nám tím chce nietko niečo povedať? V tomto príbehu zohráva hlavnú rolu Andrew Denvers,ktorý si tieto otázky kladie každý deň.