Povím vám jeden příběh který se kdysi dávno stal.
Na začátku toho příběhu byla totiž dívka která jen všem přinášela žal.
Ta dívka totiž přinášela všem smůlu a nemohla se vymanit svému osud.
Co naplat že byla královského trůnu když všem přinesla jen ostudu.
Jednou se jí rozhodl její královský otec provdat, jenže ženich který ji vybral se jí nelíbil.
Tak před ním raději utekla a rozhodla se že se podívá trochu do světa.
Jenže jak všude okolo všem nosila jen smůlu tak přinesla vždy jen pohromu.
A tak stále přemýšlela jak se má vymanit svému osud.
Protože spoutaná smůlou byla opravdu velice.
Snad tak že by nikdy neprochodila hned za jeden den své střevíce.
A tak se rozhodla že si najde ženicha sama a že ten jí určitě té smůly zbaví.
Protože co naplat nechtěla být sama, i když věděla že žádný pro ní není ten právy.
A tak se rozhodla jít do sousedního království kde se dala do služby.
Tam se zamilovala do urozeného krále a pak když přišel královský bál, tak byla krásnější než všechny dívky v sále.
Král se však hned do ní nezamiloval a chvíli mu to trvalo.
Přesto však její smůlu obdivoval a pak i její prokletí nakonec ustalo.
Vyléčil jí z toho král svou láskou a pak už snášeli smůlu jen společně.
Protože bez smůly měla teď už i štěstí a dá se říct že už i lásku konečně.
A tak tam dál žily všichni šťastně a jestli neumřeli tak tam žijí dodnes.
A vy se dál mějte jen krásně a naší pohádky je konec :)