My wife ( 2ថ្ងៃក្រោយរៀបការ)

931 85 1
                                    


លោកស្រី ចា៎ស គ្រួសារលោក park មកដល់ហើយលោកស្រី .

លោកស្រីyang : យើងដឹងហើយ .គាត់ លឺហើយក៏ដើរចេញទៅ ទទួល និងត្រៀមចិត្តនិងបញ្ហាដែលនិងត្រូវកើតឡើងនៅពេលបន្តិចទៀតនេះ . កូនវ៉ុន កូនទៅយកទឹកឪ្យភ្ញៀវមកកូន . ជុនវ៉ុនលឺហើយក៏ដើរទៅផ្ទះបាយ.

លោកpark និងប្រពន្ធ ហើយនិង កូនប្រុសដើរចូលមកក្នុងផ្ទះហើយករាក់ទាក់ . ជម្រាបសួរលោកស្រីyang សុខសប្បាយជាទេ បែកគ្នាយូហើយនៅតែក្មេងដដែល .លោកស្រី park និយាយ សរសើរម៉ាក់របស់ជុនវ៉ុន .

លោកpark : ហើយណាចុះ កូនប្រសារខ្ញុំ គេនៅឯណានេះខ្ញុំបាននាំកូនប្រុសខ្ញុំមក.

ជម្រាបសួរបាទ ខ្ញុំឈ្មោះpark jongseong បាទ ហៅថា jay ក៏បានដែល បាទ . Jay ឆ្លើយហើយញញឹមទៅកាន់លោកស្រីyang .

លោកស្រីyang : អឺ..អ ..ឪ្យខ្ញុំសុំទោសអ្នកផង គឺកូនស្រីរបស់ខ្ញុំគេ មិន ព្រមរៀបការទេ . គាត់និយាយទាំងមិនហៀនមើលមុខលោកស្រី park និងលោកpark ឡើយ .

លោកស្រីpark : ហេតុអី បានជានាក់និយាយបែបនិងនេះខ្ញុំ បានប្រាប់រួចទៅហើយ បើគេមិនព្រមប្រាប់មកចាំអីដល់ថ្ងៃនេះ ហាស លោកស្រីមានគិតដល់ ករតិយស គ្រួសារខ្ញុំទេ ហាស ខ្ញុំបានអញ្ជើញ នាក់មានលំដាប់ច្រើនណាស់ ឲ្យខ្ញុំទៅប្រាប់ពួកគេយាងមិចហាស .លោកpark គាត់ខឹងណាស់ហើយក៏មិនបាននិយាយអី្វដែល .

ម៉ាក់ខ្ញុំព្រមរៀបការជំនួស បងស្រី! ជុនវ៉ុនដោយទ្រាម់និងគេ ស្ដីបន្ទោសម៉ាក់របស់ខ្លួន គេក៏សម្រេចចិត្តរៀបការជុំបួសបងស្រីទៅ.

លាកpark : ហាស រៀបការជំនួស ឯងគិតត្រឹមត្រូវហើយមេនទេ វាមិនមេនលេងសើចនោះ ទេ ទោះឯងជា omega ក៏ដោយ .

លោកស្រី yang : នេះកូនព្រមហេស កូនវ៉ុន .

Jungwon : កូនព្រម គេឆ្លើយទាំងមិនស្ទាក់ស្ទើរ.

លោកស្រីpark : ខ្ញុំមិនបានសម្រេចទេ ចាំសួរកូនប្រុសខ្ញុំសិន ព្រោះកូនលោកស្រីជាប្រុស . គាត់មិនហៀនស្របនោះទេ គាត់ចាំសួរចិត្តកូនប្រុសរបស់គាត់សិន.

jongseong : ខ្ញុំព្រមម៉ាក់ . បីម៉ាត់យ៉ាង
ខ្លី ពីរមាត់របស់ គេ .គេមើលទៅជុនវ៉ុនដើយក្រសែភ្នែក
ស្នើរដេ និង ញញឹមចុងមាត់.

ធ្វើឪ្យគ្រួសារ និងលោកស្រី yang មើលមុខគ្នាយាងមិនគួឪ្រជឿង គេព្រមដោយ មិនស្ទាក់ស្ទើរ.


គ្រួសារpark : អញ្ជើញ រឿងរៀបការ គឺ2 ថ្ងៃក្រោយនេះហើយ ត្រៀមខ្លួនទៅ . ជុនវ៉ុនគ្រាន់តែលឺភ្លាម ក៏កាំងមិនស្ទើដែល នេះលឿនពេកហើយ មនុស្សមិនដែលស្រឡាញ់គ្នាផង .

លោកស្រីyangក៏មិនបាន ជំទាស់ដែល
អញ្ជើញពួកយើងទៅវិញហើយ និយាយហើយលោកគ្រួសារpark ក៏ចេញទៅវិញអស់ ទិកនៅតែ ជុនវ៉ុន និងលោកស្រី yang .

លោកស្រីyang : កូនគិតត្រូវហើយមេនទេកូនវ៉ុន .
Jungwon : កូនគិតត្រូវហើយ កូនមិនចង់ឪ្យម៉ាក់មានបញ្ហាឡើយ កូនស្រលាញ់ម៉ាក់. គេនិយាយទាំងអោបលោកស្រី yangជាប់.



•ប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំ•Where stories live. Discover now