truth or drink

820 82 89
                                    

Kameralar çalışmaya başlar başlamaz, Nagi'nin oynadığı shot bardağı masadan yuvarlanmıştı.

"Hay aksi," diye mırıldanan Nagi, onu ayağıyla kıstırmak için uzandı. Bardağı parmaklarının arasına aldı ve yukarı kaldırdı. “Ah, yeni bir tane alabilir miyim?”

Masanın diğer ucundaki Reo kahkahasını patlatmıştı.

“Yeniden mi başlıyoruz?” diye sorarak Nagi, şimdi elinde temiz bir shot bardağı vardı.

Reo elini çenesine dayadı, bıkkın görünüyordu. "Umutsuzsun," dedi. "Bunu neden yapıyoruz?"

Nagi omuz silkiyor. "Para?" cevabını veriyor. "Reklam konusunda da beni sürekli rahatsız ediyorlar..."

Reo ona el salladı. “Kendimizi tanıtmamız gerekiyor.” Önce kendini, sonra Nagi'yi işaret etti. “Ben Reo ve bu da Nagi. Gençken Blue Lock programının bir parçasıydık ama bugünlerde Manshine City için oynuyoruz." Bununla birlikte, elini sallayarak kameraya gülümsedi. "Bizi kabul ettiğiniz için teşekkürler."

Nagi koltuğa geri yığıldı. “Evet, ne dedi?”

Reo gözlerini devirdi. "Aslında hiç değişmemişsin." Masanın altından, Nagi'yi ayağıyla dürterek. "Dik otur, olur mu?"

Nagi iç çeker. "Ne kadar acı verici," diye homurdandı ama yine de duruşunu düzeltti. "Peki şimdi ne olacak?"

'Masanın ortasındaki kartları kontrol edin. Birbirinize sorular soracaksınız. Cevap vermek istemiyorsan, sorudan kurtulmak için bir shot içmelisiniz.'

"Ha." Nagi kart yığınını dürttü. Başını kaldırıp Reo'ya bakarak. "Önce kim gidiyor?"

Reo yumruğunu uzatıp. "Taş, kağıt, makas?"

Nagi hareketi taklit ederek. "Sen başla." diyor.

Nagi yenilgiyle iç çekti.

Reo sırıtarak. "Her zaman makas yaparsan böyle olur," dedi. "Cidden, şimdiye kadar daha iyi öğrenmiş olmalıydın."

Nagi barış işaretini kaldırıp. "Bunu Choki için yapıyorum."

Reo kameraya dönerek. "Choki onun evcil hayvan kaktüsü" diye açıklar. "Bizden beri Choki'ye sahip... ve? On altı mı, on yedi mi? Dürüst olmak gerekirse, hâlâ hayatta olması bir mucize.”

“Ne diyebilirim ki, iyi bir bitki ebeveyniyim.”

Reo bir kahkaha patlatıp. "Bir erkek arkadaştan daha iyi bir bitki ebeveynisin, orası kesin. Sanırım bu yüzden senin kaktüs bizim ilişkimizden daha uzun süre hayatta kaldı.” Destenin en üstünden bir kart çekti. "Oh, işte ilk soru. ‘Siz ikiniz neden ayrıldınız?’ Bu onura sahip olabilirsin Nagi.”

Nagi tek kaşını kaldırdı. "Neden ben?"

"Çünkü kaybettin."

Nagi iç çekti. "Blue Lock'tan birkaç ay önce çıktık- aynı liseye gittik... falan filan. Sonra başka biriyle takım olmaya karar verince ayrıldık. Bir yanlış anlaşılmaydı ama...”

doğruluk ya da içki | nagireo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin