Introducere

91 9 1
                                    

Dedicată mirunamomo StephanyDaraban3
-Nu este vorba despre mâncare in 50 la suta din carte!
-am scris asta de plictiseala
-o sa public doar cand sunt aproape de a ma transforma intr o leguma,sau respectiv intr un pufulete....
-asta este o introducere restul cărții are șanse sa fie normala(nu o sa fie)
-O SA CONȚINĂ Observațiile mele despre viata,existența si orice lucru fără sens....
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Sunt o introvertită dar am un simt al observației bun si preferințe bizare.Ar putea fi amuzant sa citești aceasta carte pentru ca eu in realitate o sa vorbesc despre lucruri exagerate si fără sens pe care toți le facem.O sa spun si o sa explic aceste fenomene prin metafore profunde sau nesimțite sau eventual comice si sarcastice.Pt ca sunt sarcastica peste măsura.
O sa ma rad de profesori, de elevi,de mine,de umanitate si o sa vorbesc serios si psihologic despre mentalitate,existența si multe alte rahaturi științifice si interesante care S-ar putea sa te facă(si pe tine si pe mine)sa te simți ca un nesuferit sau ca o particula de viata insignifianta.Hai sa ne radem si sa ne plângem împreuna!Unele capitole o sa le povestesc eu dar in altele o sa dezbat subiecte sugerate de voi!
Pe scurt,o sa ne culturalizam împreuna cu subiecte plictisitoare,amuzante,profunde si ciudate!:)))

Pufuletele SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum