𝘞𝘪𝘵𝘢𝘫𝘤𝘪𝘦 𝘸 𝘤𝘩𝘢𝘰𝘴𝘪𝘦
Zacznijmy od tego, że to ma być parodyjny fic, mam w planach dodać dodatkowe postacie. Cofniemy się troszeczke w czasie, bo czemu by nie. Myśląc o wprowadzeniu watków powiązanych z Resident evil miałam na myśli ideę racoon city, umbrella corp. etc. Oczywiście wszystko zaakompaniowane moim stylem pisania i dodatkowymi informacjami.
Jednakże nastaje pytanie: Co znajduje się w tym rozdziale?
Odpowiedź prosta, podstawowe informacje o tym, co będzie w najbliższych dwóch rozdziałach, w skrócie o początkowej fabule, i podrowienia dla moich ziomeczków, dzięki którym mój mózg się nie stopi .pisząc to.
. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
Zacznijmy od magicznej strefy tego, co będzie w pierwszych dwóch rozdziałach.
Przecież mogliście się spodziewać, że następny rozdział to będzie przedstawienie postaci, bo przecież Wattpad cringe kulturę bez tego nie żyje. W sumie to jebać cringe kulturę, ale wiecie. Fajnie by było w sumie przedstawić postacie w skrócie, chociaż niektóre będą miały swoje debiuty opisowe z dalszej części. Chce się również skupić na nietypowych aspektach lub cechach charakteru u postaci.W tym samym rozdziale będzie przedstawiona lista podstaci pobocznych etc.( simp trigger)
. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
No to co? Rozdział kolejny, czyli prolog, nie wiem jak długo zajmie mi pisanie go, ale chce, aby zawarte w nim było jak najwięcej ważnych informacji. Aka: od czego to wszystko się zaczęło, dlaczego etc.
. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
Trzymajcie się słodziaki, pijcie wode etc.
~Maxinne!. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
CZYTASZ
вα∂ gυуѕ σяιgιиѕ- ανιzσ ѕмρ.
Teen Fiction"𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐'𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘔𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥'𝘴 𝘢 𝘮𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘐'𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘨𝘢𝘳𝘥𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘈𝘯𝘹𝘪𝘦𝘵𝘺 𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮 𝘚𝘩𝘦'𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 �...