. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
Postacie Czołowe
. . . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
☆ 𝔐𝔞𝔵𝔦𝔫𝔫𝔢☆
Maxinne jest to 17-letnia dewiantka, o kolorowej osobowości. Poza tym, że to po jej namowie Oli przeszedł na „złą stronę" to w sumie by, wyjebała ci, jeśli dotkniesz jej dzieciątka (inaczej przyjaciół). Oprócz tego wyjebałaby ci za: pomylenie lore, substancji w sali chemicznej, epoki literackiej, za noszenie skinny jeansów etc. Gdy była młodsza, stwierdziła, że nie pozwoli, aby znowu ją zraniono. Tak właśnie powstała jej mała korporacje mentalnie zjebanych dzieci. Nie zważa na uczucia, uznała je za przeszkodę w osiągnięciu tego, co chce. Ogólnie Typo lubi nosić ozdobne różki demoniczne.
Dane podstawowe:
Imiona: Maxinne Victoria
Data Urodzenia: 09.02
Wiek: 18
Wzrost: 176 cm/ 5"9,5 feet
MBTI: INFJ
Orientacja: demisexual, oprócz tego to Mazowsze
zaimki: she/he/they
. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆. . • ☆ . ° .• °:. *₊ ° . ☆
☆ 𝔒𝔩𝔦𝔳𝔢𝔯☆
Po upokorzeniu przez grupę swoich byłych przyjaciół był bezsilny. Pod impulsem sytuacji prawie uderzył jednego, a raczej jedną z nich. Przerażony tym wszystkim uciekł. Od tego czasu nie widziano go w szkole, a raczej śmietanka tak myślała. Gdy spotkał Maxinne, która później przekabaciła go, aby sięgnął po zemstę. Jego przyjaciele zachowywali się, jakby uzyskali coś, jednakże on tam był, patrząc na nich każde ruchy. Przyjaźń z Maxinne pozwoliła mu na rozwinięcie jakiś dziwnych umiejętności niczym demonicznych.
CZYTASZ
вα∂ gυуѕ σяιgιиѕ- ανιzσ ѕмρ.
Teen Fiction"𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐'𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘔𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥'𝘴 𝘢 𝘮𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘐'𝘮 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘨𝘢𝘳𝘥𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘈𝘯𝘹𝘪𝘦𝘵𝘺 𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮 𝘚𝘩𝘦'𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 �...