DERİN

118 12 4
                                    

Yine bir okul sabahı ve gözlerini vazgeçilmezi olan uykusundan alamayan ben.Her sabah olduğu gibi yine annemin üzerimden yorganı çekmesiyle uyandım.Daha doğrusu pek uyandım denilemezdi.Yanımdan gidene kadar uyanmış rolü yapıyor odamdan çıkar çıkmazda yatağıma gömülüyordum.

Sersemliğim geçtikten sonra yatağımla vedalaşıp kalktım.Servisin gelmesini yarım saat vardı.Ani bir yetişme hızıyla formamı giydim,akşamdan yarın salarım diye düzgünce ördüğüm beliklerimi açtıktan sonra aynaya baktım . Hala uykumun olduğunu belirten gözlerime rimel sürdüm dudaklarıma renk gelsin diye de vazgeçilmezim olan pembe nemlendiricimi de sürmeyi ihmal etmedim. Açlıktan kuduran midemden gelen seslere kulak vererek süslenmeyi bırakıp kahvaltı masasına oturdum.Biraz atıştırdıktan sonra midemin sesini bastırdığımı hissedince servise geç kalmamayı umut ederek yola çıktım .


Yola çıkar çıkmaz her zamanki gibi 1-2 defadan fazla kornaya basmayan şoför amcamız gaza yüklenip gitti.Arkadan ayakkabılarımı bile giymeden koşuşumda su birikintisine basmamla son bulmuştu.Artık nasıl bir hızla koşuyorsam suya basmamla formamın ıslanması bir olmuştu.Şimdi tekrar eve gitmem ve üstümü değiştirmem gerekiyordu.Derse daha fazla geç kalmamak için eve gidip üstüme yarım kollu üzerinde geometrik şekiller bulunan penye t-shirt altımaysa koyu mavi kotumu giyip aynaya bile bakmadan evden çıktım.Canım şoför amcamıza da içten içe beddua etmeyi de unutmuyordum .Okul açılalı 2 hafta olmuştu ama ben hemen hemen her gün ilk derse geç giriyordum.Biraz sesli sinirimi dile getirmişim ki balkonunda çiçeklerini sulayan teyze ''Bu yeni nesilde de hiç adap yok '' gibisinden çıkıştı. Geri dönüp teyzeye selam verdikten sonra yoluma devam ettim.Biraz daha sessiz sinirimi dile getirmeye çalışarak köşeyi döndüm ki tam bir kavganın kucağına düşmüş oldum . Bir anda o korkuyla bir çığlık attım .Gruplar kendi kavgasının derdinde olacakki beni farketmediler bile tam arkamı dönüp gidecektim ki birinin omzuma elini koyduğunu ve gitmemem için sıktığını hissettim. Yavaşça o anki korkumu içime atarak yüzümü omzumu tutan kişiye döndüm .

Kavgadan olacakki hafif dudağı kanıyordu .Gözleriyse .. evet gözleriyse muazzam derecede güzeldi.


KÜÇÜK PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin