....Je to tady ...

4 1 0
                                    

......... Psi štěkali nějak divně .. bylo nám to až podezdřelé.. venku bylo podivné ticho .. řekla jsem si , že se půjdu podívat co to tam je ... když jsem zamířila k autu nikdo nikde a bylo zvláštní ticho .. takový až podezdřelý... běžel jsem zpět do chatky a říkala jsem to Markét. ta chtěla jít za mamkou zd o něčem neví , ale já měl dost divný tušení .. velmi divné a tak jsem jí řekl by raději zkusila zavolat .... bohužel bez ohlasu a nikdo to nebral ... zkoušel volat aj svému bratrovi a nic .. a to už nám přišlo dost divné a tak jsme se rozhodli tam zajít ... vážně jsem měl azvláštní pocit ... když jsme se oblékli a vyšli ven uslyšeli jsme zvláštní zvuky .. jakože někdo chrchlá nebo tak něco ... šla jsem do dílny a řekla jsem Markét by byla tady semnou že se jdu podívat oknem kdo to byl ... když jsem odkryla závěs co visel na okně jsem ztuhla a zarověn jsem od okna utekla .. vyděšeně jsem se na svou ženu podívala a nevěděla jsem co jí mám říct .. a hlavně jak jí to mám říct .. vzala jsem si do ruky dost tvrdou věc a řekla jsem to : Zombie: ... Žena se n mě podívala a začala se smát .. hned jsem jí čapla a přitáhla jí pomalu k tomu oknu kde se po silnici blahočil jeden kdysi člověk .. chlapík ,který vypadal jakoby byl težce v rozkladu .. šel si tak pomalu na silnici a bylo mu vše jedno .. jen tak si šel ze zlomenou nohou ... Markét se odtrhla od závěsů nemohla popadnoout dech .. já jsem na tom nebyl dvakrat lip a neveděla jsem co dělat ... a to jsme byly hrdinky a říkali jsme se jak se strašně těšíme až taková situace nastane .. no ono hovno stojíme tady jak blázni a ted máme strach .. co když je tvoje máma taky víš co a koukla jsem se na ní ... ta se na mě podívala ... nemuže a nemužeme tam jít bylo by to šílene... dotkla jsem se jejího ramene a řekla .. budeme muset ted mi podej telefon a já zkusím zavolat své mámě .. telefon pár minut zvonil pak se ozval mmin hlas .. zněla jinak než obvykle a tk jsem hned pomalu na ní vyrukkovla s tímhle .. máma celá vyděšená , že neví co mjí dělat že jsou zavřeny žensk v práci před temi lidmi .... musela jsem jí to říct na plnou hubu , že jsou to zombicí .. sice to znělo dost divně , le musela jsem .. řekla jsem jí at uzavřou vše co se dá a at nedělají hluk a když už bude nejhuř tak trefit přímo lebku .. u toho jsem se zasmala a řekla jsem kdyby jsi někdy viděla film the wolking dead .. věděla jsi co dělat .. mámě to nepřišlo vtipný , ale mě jo .... řekla jsem své mámě aby zůstali tam kde jsou a at nikam nejdou a nesmí je ten nemrtví nějak škrábnout či kousnout .... jinak taky budou .. musel ajsem udělat vše abych zachránila svojí mámu , ale aj tady vedle ženy mámu ... Markét držela maleho v ruce a šli jsme bylo to dost obtížnéaby nás malý neprozradil ... ten chlápek byyl stále na silnici .. a tak jsem vzala jednu věc do ruky a šla pomalu k němu upřímně jsem měla nahnáno a tohle jsem si představovala uplně jinak .. ale nu což ... žena čekala z malym na hoře a já se pomalu přiblížela k němu a pak jsem na něj zapískala .. nohy se mi klepaly jako blázen , kdyz se ke mě otočil se na mě chtěl vrhnout já skoro ztuhla a nvěděla jsem v tu chvíli co dělat .. šel ke mě stale , ale naštěstí nebyl tak rychlý vlastně vůbec ...jak jsem před nm couvala tak jsem zakopla a spadlo mi to železné páčidlo na zem .. po zadku jsem se k němu rychle do šoupala a rychle jsem ho vzala do ruky vší silou jsem ho trefila přimo do hlavy .. kde se všude rozprskla krev ... když to bezvládně spadlo na zem jsem se rychle sebrala a šla za ženou .... byla celá bledá a měla o mě strach .. musel ajsem jí obejmout , protože jsem si myslela , že budou semnou konec.....

už ted jsem měla strach jít do vnitř a tak jsem šla jako první a čekala , že budu muset zas někoho zabít .. nechtěl ajsem ,, otevřeli jsme dveře a za sebou je zavřeli a zárověn zamkli.. protož jsme věděli , že doma jsou jen 3 lidi její mamka a dva brachy ... vešli jsme do vnitř a slyšeli jsme její mamku na záchodě jak říká aby jsm tam nechodili do jejího pokoje a ani do kuchyně ... v kuchyni byly zvřené dveře viděli jsme tam chodit jakoby pétu .... vedle v ložnicic bylo slšet hlasité rány do dveří , až se z toho rozplakal malý .. otevřeli jsme dveře od záchoda a její maka byl anštěští v pořádku .. dali jsme jí maleho aby ho hlídala a zavřeli jsme jí zas zpět..... jako první jsme prohledli skřín aby si Markét vzala něco dost tvrdého aby jsme to mohli zabít .. jenže jsem viděla její výraz , že to nedá ..... samozřejmě , že to nedá je to její bratr .. takže jsem musela já a ani mě to nebylo příjemné ale co jiného dělat .. museli jsme napřed do kuchyně aby jsme maleho a babicku dali tam ... když jsem otevřela dveře uviděla jsem jejího bráchu jak se proti mě rozběhl , tedy šel . vypadal jinak byl celý bledý .. fialový a tak nějak z něj něco vyselo .. moje žena měla očí zalité slzami .. otočila jsem jí pryč a dala jsem jednu ránu přímo do hlavy se zavřeními očima ... bylo to hrozné , ale nic jiného se dělat nedalo ... museli jsme ho dát někam jinam a tak jsem tělo odtahla na dvorek abychom mohli dát maleho a babíčku do kuchyně .... když už bylo hotovo markét musela lehce setřit krev ze země aby se maly nebal .. přivedla je a nechali jsme je tem ... řekla jsem že bude lepsé když tam pujdu sama .. a že to zvladnu ... zavřela jsem za sebou dveře a nechala je tam... poslouvhala jsem za dveřmi zda něco neuslyším a nic bylo tam ticho .. pomalu jsem otevírala dveře a ve svém pokoji nebyl .. neslyšel mě byl ve druhém pokoji a chodil tam z místa na misto .. uplně divný .. popadla jsem tu páku do ruk a šla .. když jem byla mezi dveřmi pokoje se ke mě otočil a začal vydávat zvuky a blížil se ke me ... jen sem řekla promin Honzi a zarazila jsem mu tu paku přímo do hlavy... odběhla jsem aby nespadl na mě ..odtahla jsem ho do chodby a snažila jsem se ho dostat kam sem dala toho druhého ... kurva byl těžky jako něco .. a tak jsem na svou ženu zakřičela , že jsem v pořádku a že jen schovám tělo a jdu tam ... když jsem tělo odtáhla .. šla jsem za nimi .. mly si hrál babicka byla celá bledá a merkét též .. já byla elá špinavá a tak jsem se šla opláchnout .. musela jsem jim říct že budeme muset ject do plzně a to ještě dnes .. budeme muset počítat z nejhorším a tím se budeme muset ozbrojit .. malého musíme chránit ... zabalili jsme si věci pževlékli .. amuseli jsme vše zjistit jaká je všude situace a zda je ještě někdo živý ......



apoklypsaKde žijí příběhy. Začni objevovat