ဦးရဲ့ငယ်ကျွန် Ep(12)
"မား "
သားမားတို မနက်ဖြန် ခရီး တခုသွားဖို ရှိတယ် သားတို့ လေးယောက်လုံး သေချာဂရုစိုက် ပြီနေနော် jkနင်ကိုငါပိုမှာရမှာ သားလေးjmကို ပိုဂရုစိုက် ပေးပါသားရယ် မားပြန်လာတာနဲ့ ဘာသံမှ မကြာချင်ဘူး"jk"
ဟုတ်မားရေ သားသေချာဂရုစိုက်ပါမယ် သားကလေးလေးကို အရင်လို အနိုင်မကျင်တော့ပါဘူးမားရဲ့ ဒါနဲ့မား မနပ်ဘယ်ချိန်သွားမှာလဲ ပြီတော ဘယ်ချိန်အိမ်ပြန်လာမှာလဲမားတို့က"မား"
အဲ့ဒါတော့သိတေဘူးသား ကဲ့အခုတော့ အိပ်ရာဝင်ကြရအောင်နော်
ပြောပြောဆိုဆိုနဲ့ jkမားလဲ မနက်ခရိးအတွက် အစောအိပ်ရာဝင်သွားတယ် jikookလေတိုလဲ အပေါ်တက်သွားကြတယ်"jm"
ဦးရေ ကလေး ပြောစရာရှိတယ်"jk"
ပြောလေ ကလေး ဦး ကိုဘာပြောမှာလဲ"jm"
မားအိမ် ကိုအလည်ပြန် ချင်လိုပါ ဦးရယ် လိုက်ပိုပေးပါလာ ဦး"jk"
ကလေးဦးမနက် ကုမ္ပဏီ သွားရမှာလေ ကလေးရယ် ဒါမှ မဟုတ် ကလေးကို ကားတစီးထုတ်ပေးလိုက်မယ်လေ ကလေးဖာသာသွားလေနော်~~~~~~တဖတ်တွင် လဲ ~~~~~~
"V"
ကိုကို မနက် အလည်သွား ကျမလာဟင် ကလေးသွားချင်လို ကိုကို"Jh"
ကလေး ကိုကို ရုံးပိတ်ရင်သွားမယ်လေနော် အခုတော့ အိပ်ကြရအောင်နော် ကလေး ကိုကို အရမ်းပင်ပန်းတယ် ကလေးရယ်
စကားပြောပြီ အားလုံးလဲ အိပ်ရာဝင်သွားကြတယ်~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
မနက်မိုးလင်တော့ jkလေမျက်နာပေါ် နေရောင်ခြင်လေ ဖြာကျသွားတော့ jkတယောက်နိုးထားလာတော့တယ်ဘေးကို jkလေစမ်းကြည့်မိတယ် jmလေမရှိတော့မှာ jkပြာပြာသလဲ အော်ခေါ်နေမိတယ်"jk"
ကလေး ကလေး ဦး ခေါ်နေတယ်လေကွာ ဘယ်တေရောက်နေတာလဲကွာjkရယ်အော်ခေါ်သံကြောင် မနက်စားလုပ်နေတယ် အလုပ်သမားတွေ လဲ လန့်သွားကြတယ်
"ဒေါ်လုံး "
သခင်လေး ကိုလေးက မနက်ထဲက ထွက်သွား ပြီးရှင့်"jk"
ဘယ်ကိုထွက်သွားတာလဲ ဒေါ်လုံး အဲ့ရောသိလာ
jkတယောက် သူလေးထွက်သွားပြီ ဆိုတော့ မျက်လုံးထဲက မျက်ရည် စက်တွေရာ စီးကျလာမိတယ်"Jh"
ငါညီ မင်းအခုမှာ သိတာလာကွာ မင်းအရင်က သူကို ပြောဆိုဆက်ဆံခဲ့တာတွေ မင်းအခုမှ နောင်တ ရနေတာလာကွာ မင်းပြောတော့ နောင်တ မရစေရပါဘူးဆို အခုကခနားဘဲထွက်သွားတာနော် နာရီ ပိုင်ဘဲရှိတေတာကွာ"jk"
အကို ကျနော် လာနောက်နေတာလာ ကျနော် အခု ကလေးကို ဘဲတွေချင်နေတာဗျ ကလေးမရှိတော့ ကျနော် ရင်တေကွဲနေသလိုခံစားရတယ်"jh"
စိက်မပူပါနဲ့ကွာ ငါရဲ့ ကလေးက မင်းရဲ့ ချစ်လှစွာသော ယေကျ်ား နဲ့ မင်းချစ်ယောကျာ်းလေအိမ် ခနလေး ပြန်သွား တာလေကွာjhအခုလိုပြောလိုက်တော့ jkလေးလဲ သက်ကိုပြင်းပြင်းရူလိုက်တော့တယ်
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~တဖတ်မှာတော့
"jm"
ပါးပါးနဲ့မားမားရေ သားပြန်လာပြီ လေ"မား"
သားလေးမားဆီပြန်လာတယ် မားသားလေကို အရမ်းလွမ်းနေတာ သားရယ် ဟိုအခုမှာဘဲ စိက်အေးရတယ်သားရယ်"ပါး"
ပါးသားလေ ပြန်လာတော့ ပါးပျော်ရတာပေါ့သားရယ် ဒါနဲ့သား ဟိုမှာနေရတာအဆင်ပြေလာသား အခုရော သား အလုပ်မလုပ်ရဘူးလာကွယ်"jm"
ပါးပါးကလဲ ဦးကသားကို အလုပ်မလုပ်ခိုင်းဘူး"မား"
အိမ်ထဲဝင်ကြအုန်းအပြင်မှာစကားပြောနေကြတယ် သားထယ်လဲပါတယ် အော်သားမားရောပါတာလာ"V"
ဟုတ် အန်တီ မားက အလည်သွားချင်တယ်ဆိုလို ခေါ်လာတာ အန်တီ ရယ် အန်တီ ကိုလဲတွေချင်တယ်ဆိုလိုလေ"Vမား "
မာမာရေ ငါပါဟာ နင် အရင်ကထပ်ပြောင်းလဲသွားတယ်နော် မာမာ ငါနင်အိမ်မှာ လာနေလိုရလာ မာမာ"jmမား"
ရပါတယ် နှင်းရယ် နင်ပျော်သလောက်နေပေါ့အေး~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~တဖတ်တွင်
"jk"
မင်းတို လုပ်လေးလုပ်တာတောင် စောက်သုံးမကျဘူးလာကွာ မင်းတို အလုပ်မလုပ်ချင်ရင်ထွက်သွာ ငါ ကုမ္ပဏီ တော့ အရူံးမခံဘူးကွာ ရှယ်ဟာတေအားလုံး အခု ဆုံးရူံးတော့မယ်ကွာ မင်းတိုလုပ်တာနဲ့"jh"
ငါညီ စိက်အေးအေးထားလေကွာ အခုက အလုပ်သမားတေကြောင်မဟုတ်ဘူးလေကွာ မင်းစိက်အေးအေးထားပြီ အလုပ်ကိုသာ အာရုံစိုက် ပါကွာ ဒါဆို ငါတို့ ကုမ္ပဏီ မှာအောင်မြင်မူတေပြန်မြင်လာမှာ ကွာ အော် ညီ အကို စဥ်စားထားတာတခုရှိတယ် ကလေးလေးနဲ့ မင်းရဲ့ချစ်ဆုံးယောကျာ်းကို အလုပ်လုပ်ခိုင်းရင်မကောင်ဘူးလာကွာနက်ဖြန် ဆက်ပေးမယ်နော် ချစ်တို မနက်အလုပ်ဆင်းရမှာအိပ်ရတော့မှာ