-------ⓚⓐⓨⓓⓔⓝ'ⓢ ⓅⓄⓋ-------------------------------
'𝙰𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚢, 𝙰𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚕𝚕𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚝.. 𝙸 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚏𝚊𝚗𝚜 𝙸'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎. 𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍𝚘𝚜.. 𝚂𝚊𝚍𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎 𝚝𝚛𝚞𝚎.. ' "𝚂𝚒𝚛 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠." 𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚘𝚛 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚙𝚎𝚎𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. "𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜 𝙲𝚢𝚛𝚞𝚜." 𝙸 𝚜𝚊𝚢 "𝙸𝚝'𝚜 𝚌𝚢𝚕𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚛." "𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛." "𝚘𝚔 𝚜𝚒𝚛.." '𝚠𝚎𝚕𝚙 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢..'
---------------------------𝓓𝓪𝓷𝓲𝓮𝓵'𝓼 𝓟𝓞𝓥---------------------
𝙸 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚊 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚝 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚊𝚝.'𝚆𝚘𝚊𝚑!... 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚞𝚢 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚋𝚊𝚍~ 𝚠𝚊𝚒𝚝- 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚗𝚒𝚎𝚕- 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍..𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚊 𝚏𝚞𝚌𝚔..' "𝚂𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚜?" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. "𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚐𝚘 𝚊𝚑𝚎𝚊𝚍! 𝙼𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚊 𝚊𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚑𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚋𝚒𝚝~" 𝚂𝚊𝚛𝚊 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝. "𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗' 𝚊𝚕𝚌𝚘𝚑𝚘𝚕𝚒𝚌𝚜." 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐. "𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚂𝚊𝚖, 𝙻𝚊𝚛𝚊, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚖𝚒𝚊 𝚊𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚊 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝." 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚂𝚊𝚛𝚊, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎. 𝚂𝚘 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚕. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗.. 𝙸 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚛.. 𝙼𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚕𝚒𝚙𝚜.. 𝙸𝚝'𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚕𝚘-.... 𝙽𝚘𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎.. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜. 𝙳𝚊𝚖𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜. 𝙷𝚘𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚟𝚎𝚍?!- 𝚞𝚑𝚑 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎-𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎!..
-------ⓚⓐⓨⓓⓔⓝ'ⓢ ⓅⓄⓋ-------------------------------
'𝙷𝚘𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚝.. 𝚆𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎? 𝙷𝚎'𝚜 𝚊𝚋𝚜𝚘𝚕𝚞𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚛𝚐𝚎𝚘𝚞𝚜- 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚑𝚘𝚝.. 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚑𝚒𝚖. 𝙳𝚘 𝙸? 𝚈𝚎𝚊!- 𝚗𝚘? 𝙳𝚊𝚖𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜. 𝚆𝚊𝚒𝚝 𝚑𝚎'𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔! 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘? 𝚆𝚊𝚟𝚎? 𝚈𝚎𝚊!' 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚊𝚟𝚎𝚍- 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍.. 𝚂𝚘 𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜~ 𝚑𝚎𝚑.. 𝙼𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚒𝚜 𝚑𝚘𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗.. 𝚂𝚑𝚒𝚝-'
---------------------------ℕ𝕠 ℙ𝕆𝕍-------------------------------
𝙳𝚊𝚗𝚒𝚎𝚕 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙻𝚊𝚗𝚊, 𝚂𝚊𝚖, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚖𝚒𝚊. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜.
-------ⓚⓐⓨⓓⓔⓝ'ⓢ ⓅⓄⓋ-------------------------------
'𝙶𝚘𝚍 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐.. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚖𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕.. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖.. 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖!.. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘. 𝙱𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐..
YOU ARE READING
~𝚃𝙰𝙺𝙴 𝙼𝙴 𝙰𝚆𝙰𝚈~
Romance𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓲𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝔀𝓸 𝓫𝓸𝔂𝓼, 𝓞𝓷𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓸𝓷𝓮 𝓴𝓷𝓸𝔀𝓼, 𝓣𝓱𝓮 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓷𝓸 𝓸𝓷𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓪𝓬𝓴𝓷𝓸𝔀𝓵𝓮𝓭𝓰𝓮. (THIS DAMN STORY IS FOR A DAMN COMPETITION :D)