~Зохиолчийн талаас~
За би жоохон танилцуулга хийчхье.
Ким Ина-Гол дүр, нас-18, тэгээд баян айлын дунд хүүхэд.Хүчирхийллийг тэвчидггүй.Айр цайрайлаг,гоё биетэй,харц ширүүн,Жоохон зодоонч,саяхан гадаадаас ирсэн.Мөн онц сурлагатан байгаа шүү.Өөрийнх нь нэр дээр 3 том салон байдаг.Мөн тусч сайхан сэтгэлтэй.Хал нь гаднаа хайр дотроо хүн.Гэр бүлээ аминаасаа их хайрладаг.(Нэмж хэлэхэд аав нь IM кампаний ерөнхийлөгч TOP 20ийн эхний 5т ордог. ,Ээж нь бас алдартай хувцасны дэлгүүртэй,тэгэхээр айр баян)
Ким Мина-За бас гол дүр Ина энэ хоёр эгч дүүс,нас-17,За аав ээж нь юу хийдэг нь тодорхой.Жоохон ноомой,хөөрхөн,тусч,сайхан сэтгэлтэй,хүүхдүүдэд дээрхлүүлдэг.
Гэр бүлээ нуудаг.Тийм болохоор хүүхдүүд өнчин гэж дээрхлүүлдэг.Ким Жунин-Ина Мина хоёрын газар дээрх төрсөн ганц ах нь.аав ээж хоёр нь юу хийдэг тодорхой.EXO-гийн гишүүн.Гэр бүлдээ амь,Сургуулийн од залуу.Минаг дээрхлүүлдэг байхад нь үргэлж хамгаалдаг.
Ким Тэхён-Гол дүр,Минагийн сайн найзуудын нэг,гоё биетэй,айр царайлаг.BTS-ийн гишүүн,сургуулийн од залуу,Хөгжилтэй,даруу зодоонч,Минаг хүүхдүүд дээрхлүүлдэг байхад нь үргэлж хамгаалдаг.Баян айлын хүүхэд,Хал нь гаднаа хайр нь дотроо хөөн.
Жон Жонгүүг-Гол дүр,айр царайлаг,Хөгжилтэй,Баян айлын хүүхэд,Мөн манай Минад сайн.Сургуулийн од залуу,Сайхан сэтгэлтэй,Хал нь гаднааХайр нь дотроо хүн байгаа.Минаг үргэлж хамгаалдаг.Минагийн сайн найз.
BTS-(Тэхён,Жонгүг 2оос бусад гишүүн нь шөө) Сургуулийн од залуус,баян айлын хүүхэд гэдэг нь ойлгомжтой.
Минагийн сайн найзууд.За шинэ өгүүллэг маань орлоо.Вотэ дараарай