I Don't Wanna Be

88 11 2
                                    

Yine güzel bir Hogwarts günüydü dersler yoğundu ve herkes kendi kendine bir şeyler zırvalıyordu.

Draco kütüphanedeydi,sabah kalkıp direkt buraya gelmiş sonra ders aralarında da uğramıştı

Cho'ya verilen zehirin nasıl tamamen geçireleceği ve yavaşlatılacağı ile ilgili araştırmalar yapıyordu

Harry de dün geceden beri bunu düşünüyordu.

Dersleri aynı değildi bu yüzden gün boyunca görüşemediler

"Harry nasılsın?"

Eski Quidditch takımından olan Lucastı bu

"Ah iyiyim Lucas dalmışım biraz"

"Ben Malfoy'un sabah neden senin odandan çıktığını soracaktım da..."

"Bilirsin çoğunlukla kitap okuyoruz düzgün sohbet etmek için bazen odalarda yatıya kalıyoruz da"

"Ha anladım, yani sevgili değilsiniz?"

Harry afalladı

"Anlayamadım?"

"Ah sanırım haberin yok ama Draco gay..."

Harry bunu Lucas'ın nasıl öğrendiğini gerçekten merak etti.

"Bunu nerden öğrendin?"

"Önce ki yıllarda bir sevgilisi olmuştu neydi... Sanırım ismi Nath olmalı, ondan iki yaş büyüktü ve aldatılmıştı hatta Cho ile Diggory için kavga ettiğini bile düşünüyorduk eh... Cho'ya yazık oldu dikkat edersen iyi olur."

Harry ne düşüneceğini bilemedi daha önce aldatılmış biri miydi Malfoy?

Ve Cho ile kavgası buna mı yorumlanıyordu, başka birinden hoşlanmasına mı?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Draco odaya yine aburcuburlarla girdi.

Cho'nun serumu da morluklarını azaltmıştı zaten

" Ravenclaw hayaleti için abur cubur stoğu"

" Sağol Draco gerçekten çok düşüncelisin "

Cho açarken Dracoya bir soru sordu

"Harryden hoşlanıyor musun?"

"Cho ne dediğinin farkında mısın Potter benim en yakın arkadaşlarımdan biri"

"Sabah Lucas Harry'e senin neden onun odasından çıktığını sordu, Harry de iyi bir bahane buldu ama sonra Lucas sevgili misiniz dedi ve Harry e Nath i söyledi ve diğer şeyleri."

Cho paketi açtı ve insan abur cuburlarından "cips" yemeye başladı gözü Dracodaydı.

"Potter'ın bana karşı görüşü değişir mi sence?"

"Şey kavga ettik ve sonra sevgilimden hoşlandığın iddiası okulda yayıldı ama Harry seninle ilgili olan saçma söylentilere aldırmamış gibi yani sanmıyorum,bu arada kavganın nedenini ona açıklarsak daha iyi olur Cedricten hoşlanmıyorsun sonuç olarak."

"Anlatırım"

Draco durgunlaştı çünkü Harry nin Gay olduğunu öğrenmesiyle ondan uzaklaşacağını düşünüyordu.

Ve Harry odaya geldi

"Malfoy Lucas bana bir şeyler sordu bende bir bahane uydurdum ama saçma sapan bir şeyler daha anlattı biraz konuşalım mı dışarıda?"

Cho kafasını salladı ve abur cuburlara devam etti.

Draco da Harry nin peşinden arka bahçeye çıktı ve bir ağacın altına oturdular.

"Lucas Nath-"

"Lucasın dedikleri doğru Nath olayı ama Cedricten asla hoşlanmadım, Cho ile kavgamın sebebi de yanlışlıkla büyümün ona isabet etmesiydi.Hogwartsta dedikodular pek farklı yayılıyor..."

"Nath'ten hala hoşlanıyor musun Malfoy?"

"Beni aldatan birinden ne kadar hoşlanılabilecekse o kadar hoşlanıyorum Harry..."

Draco yattığı yerden doğruldu ve ayaklarını göğsüne çekip kollarını dizlerine yasladı.

"Keşke aşık olacağımız kişileri seçebilseydik."

"Malfoy dileğimi kullanabilir miyim?"

"Kullan ne olacağını merak ediyorum"

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

YA MAX BOLUM YW NEYSE ATARIM YARİN FALAN DEVAMİNİ 20 ya da 25 te bitecek sanirim kurgu iyi geceler.. VOTE VERMEYİ UNUTMAYİN VE TAKİP ETMEYİ?

Dear Library - DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin