BACK STORY
chishiyaHráli jsme hru jménem útěk. Tahle hra se mi vryla až moc do paměti, je to jakoby se to stalo včera.
Otevírali jsme dveře aby jsme našli správný východ. Byl tam se mnou kluk jmenoval se kazuky, byl z pláže. Bavili jsme se přišel mi v pohodě. Měl jsem ho celkem i rád. Je opravdu málo lidí z pláže který jsou v pohodě. Jak říkám byl jeden z mála.
Lidi tam otevírali dveře aby zjistili které jsou správné bylo to něco jako bludiště ve kterém nás hledali hledači.
Lidé hráli už nějakých deset minut.
Já se pořád držel s kazukym.
Šel jsem otevřít dveře a před nimi stál hledač začal po mně střílet vyhl jsem se střelám.
Zvedl jsem se a chtěl se proti němu rozeběhnout a sejmout ho na zem. Jenže než se to stalo hledač stiskl spoušť. Nezasáhlo mě to jen jsem před sebou viděl kazukyho.
Před tím než uměl stihl mi říct poslední větu"Běž zachraň se, tvůj život je mnohem cennější než můj a neměj srdce z ledu bylo mi potěší být tvůj přítel chishiyo"
Je až zvláštní jak se člověk dokáže obětovat pro dalšího člověka z přátelství nebo i z lásky.
Věřím že láska, tu je aby tu nebyla nuda
Od té doby si už nedělám žádné přátelé.
Hraju sám za sebe a už vůbec s nikým při hraní her nenavazuji větší kontakt.
Když nad tím tak přemýšlím, musel mě mít hodně rád položil za mě život aby jsem se zachránil.
Ta věta mi furt hraje v hlavě skoro každý den, každou hodinu, minutu i sekundu.Chybíš mi kazuky
_________________________________________________
Když mě chishiya objímal ze zadu
Věděla jsem že je něco špatně.
Byl potichu je to u něj normální ale teď byl až moc podezřele potichu."O někoho jsi v minulosti přišel že?"
"Myslím si že to není tvoje věc"
Řekl hrozně chladně bez projevu jakékoliv emoce.
Projevování emocí u chishiyi není ve zvyku, jenže tohle bylo jiné. Všechna moje láska k němu jakoby pomalu mizela v dálce. Byla rozmazaná a zakalená. Vypadla něco jako mlha."Dobře prosím odejdi"
Zašeptala jsem a poprosila aby odešel.Nic neřekl sebral se a odešel. Dával ruku už na kliku ale zastavil se.
"Y/n ?"
V tu chvíli jsem uslyšela vystřely. Jelikož jsem dřív bývala u policie. Věděla jsem podle zvuku že výstřely jdou z hlavního sálu.
"Chishiyo zůstaň tu"
Oznámila jsem a rozešla se ke dveřím, chtěl mě zastavit. Vytrhla jsem se a šla rovnou tam.
Došla jsem do sálu a uviděla kluka, z gangu tady na pláži jak drží zbraň, byla tam i kuina.
Tomu klukovi asi hráblo řekla jsem si sama pro sebe a ukázala jsem na kuinu gesto které říká jdeme.Kuina vylezla a chtěla dělat že zrovna přišla.
Kluk namířil zbraní a chtěl jí střelit na nic jsem nečekala a skočila před kuinu. Dostala jsem kulkou přímo do levého boku.
Spadla jsem na zem kuina šla zabít toho kluka a rychle ke mě přiběhla.
ČTEŠ
All I Wanted
Romancepříběh o y/n která je známá jako ledová královna a sběratelka srdcových karet se zamiluje do chishiy