Groot nieuws

1 0 0
                                    

Je ziet toch wel eens op TikTok wat zou je doen voor 1 biljoen? Wat zou je ervan denken als dat ooit echt zou zijn? Geloof het of niet het is echt bij mij gebeurt. Het was dan niet echt een keuze meer een bevel, Lees maar verder.

Het was maandag ochtend de zomervakantie was net voorbij toen mijn wekker afging. Ik had eerst geen zin in school maar ja ook wel weer je klasgenoten en vrienden zien dus ook weer wel. Normaal doe ik er even over om uit mijn bed te komen maar ik was de wekker niet gewend dus schrok ik wakker. Toen ik uit mijn bed kwam koos in mijn beste outfit die ik in de zomervakantie had gekocht een zwart rokje met witte stippen en een Nike air topje die eigenlijk van de kinder afdeling kwam maar dat boeit niet, ik pas hem. Toen ik mijn eten had gemaakt en het in mijn tas stopte liep ik naar beneden. 'Goedemorgen schat' zei mijn moeder. 'Hey mam' antwoordde ik. 'Heb je wel geontbeten?' Vroeg ze. 'Nee maar ik heb geen trek.' Zei ik. 'Ik heb een heel slecht gevoel over vandaag er gaat iets gebeuren.' 'Het komt wel goed schat het is waarschijnlijk gewoon de spanning.' 'Je hoeft ook geen brood te eten maar neem iets van joghurt, een ontbijtkoek of een grote musliereep. En als je het nu niet op krijgt eet je het straks toch op de fiets.' Stelde ze voor. 'Is goed mam' antwoorde ik en rende naar boven om mijn make-up en haar te doen.

Op school aangekomen
'Hey Milou!' Riep mijn bestie Mia. Ik rende naar haar toe en gaf haar een knuffel. Echt alsof we elkaar de hele vakantie niet gezien hadden, niet elke week een paar keer afgesproken, en samen een week naar Disneyland zijn geweest. Toen 5 minuten later de bel nog niet was gegaan liepen we naar de wc's om onze make-up goed te doen. Een kwartier later was de bel nog niet gegaan dus we besloten maar weer terug te gaan naar de aula. Toen we bijna gingen zitten hoorden we iemand door een microfoon. Kunnen Aiden Snijder, Duuk van Rijn, Melle Verbruggen , Finn van dijk, Milou Schouten, Noah Vlijen en Levi Koolenbrander als de bel gaat even naar het kamertje van de directeur lopen. Ik keek Mia aan. Ze zag de angst in mijn ogen en zei 'het is vast niets erg Milou vast dat er iets mis is gegaan met jullie aanmelding.' om mij gerust te stellen. En ik moet zeggen dat het werkte. 'Ja vast wel' zei ik, maar Mijn hart klopte nog steeds heel erg hard. Nog geen 2 seconde later ging de bel. 'Succes meid' riep ze om mij aan te moedigen. Ik liep met trillende benen naar de kamer van de directeur waar ik al een paar mensen zeg staan ik was er zo mee bezig of mijn naam genoemd wordt dat ik niet naar de andere namen heb geluisterd. Daar stonden Finn, Noah en Aiden, drie jongens uit mijn oude klas. Toen kwamen er nog meer mensen aangelopen Melle en Duuk. Als laatste zag ik Levi nog aanlopen. nee dit kan niet, dit zijn jongens uit mijn klas. Ze zijn allemaal wel van mijn leeftijd dus het heeft zoals Mia zei vast iets te maken met inschrijvingen. Even later liep de directeur naar buiten. 'Komen jullie maar even binnen' zei hij sirieus. Zo sirieus dat het mij zenuwachtig maakte. Er stonden precies genoeg stoelen dus ik ging snel in een hoekje zitten. 'Oké jongens, en meisje natuurlijk.' Begon de directeur. 'Ik heb nieuws ik weet niet of het goed of slecht nieuws is.
'Jullie moeten dit wel doen want het is gevaarlijk als jullie dit niet doen.' Op dit moment gingen er vreselijke dingen door mijn hoofd. 'Jullie moeten.............

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 05, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Makkelijk verdienenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu