Sen farkında değilsin ama herkes yalnız. Evliler çocuklar eşler. Anne babalar. Aslında Cumhurbaşkanı da yalnız :) Herkes yalnız. insan çıkarları olmasa . Ah o insan çıkarları yani çıkarınız bitince sizde yalnızssınız. Vermiyorsan yalnızssın. Eğer sen yalnız kalmak istemiyorsan karşılıksız vermeyi ögrenmelisin.
Ama sana babana bile guvenme bu dünyada diye ögretildi. İşte orada yalnız kalmak farz oldu .
Diğer taraftan çıkarı yoksa kişiler size yanaşmaz . CİNSEL ÇIKARLAR , vajinan var diye yanaşıyor güzelsin diye yanaşıyor. Eğri oturup doğru konuşalım . ben bir erkeğim aynı kafadayım . Bu benim suçum değil bana DNA içinde Kromozomlar böyle emir vermiş. Ama kendimi sadece yavaşlatabilrim BİLİM İLE sen ne dersen de, ben sana göre kötüyüm . Yalnız bırakırım. beslemediğin sürece. O zaman bütün erkekler kötüdür. Seninde çıkarın biterse, sen beni yalnız bırakırsın karşılıksız değil.
Hadi bir örnek verelim, Hangi KASAP CİĞERCİ ÇOK KALABLIKTIR ÇOK SATAR ?
Ciğerci dükkanı dükkanlarının önünden geçin, Kedisi çok olan dükkana daha çok müşteri gelir . Neden ?
Müşteriler, Kedinin çok olduğu ciğercinin ciğerleri taze olduğuna inanır, Ciğerci hayvanseverdir. öyleyse müşteriler çok olunca ciğerler de hergün taze gelecek günlük gelecektir.
Yani sizin vitrininizdeki küçük ciğer parçalarını kedilere (erkeklere birazcık umut görüntü vermediğinizde kaçarlar) Ben dürüst esnafım ciğerlerim taze deseniz de para etmez , Müşteri gene de kedilerin olduğu dükkandan alır. Bayat ciğerleri olduğunu bildiğiniz halde siz satamazssınız. Kediler en çıkarcı hayvanlardır. Kendilerini acındırır eti almak için ciğeri yemek için (erkeklerde bunu yapar kızmayın doğasında var.) Gidin bir kedi alın size dediğim herşeyi yapacağına garanti ederim. Erkek olunca kötüde kedi olunca mı iyi.
Genel ÇIKARLAR bu hepimizin çıkarlarıdır PARA ve güç , İnsanların cinsel çıkarları olmaz sadece . PRESTİJ övülme pohpohlanma çıkarları da vardır.
NASILSIN ? aslında hal hatır sormak SAYILMAK SAYGI DUYMAK
Çok güzelsin = Afferim başarılısın = POHPOHLANILMAK bunlarda ihtiyaçtır.
pohophlanılmak sayılmak ama VERMEZSSENİZ ALAMAZSSINIZ . erkekler Cinsel çekiciliği olmadığı için Kedi gibi dolanacak. vermezssseniz yalnız kalırsınız. Kediler başka kasapların önünde beklerler. Ancak Martılar da gelmeye başladı :) bizim Kasap Ali abinin ciğerci dükkanına. Kedilerin işi daha zor. Martılar gökyüzünden uçarak iniyor. Kedileri aşağılamamak gerek çünkü Kediler hep yalnızdır. Yani erkekler :) Onlar yalnız ise sizde yalnızssınız :)
YOU ARE READING
ne kadar yalnızssın
General FictionDışarıdan yalnız olmayan ,evli çoluk çocuklu aile kurmuş . hatta sevgilin bile olabilir o kişi. SEN ONUNLA EVLENEMEDİN ,yada o sevgili buldu vuslata erdi ama sen yalnızssın.