Első munkanap

795 8 0
                                    

Ahogy az eres kezét a combomra helyezte rögtön beindultam. - Ez csak egy munka, szokták mondani, de én inkább egy hivatásnak tekintem. Imádom csinálni. - Az ölébe húzott. A nadrágján keresztül is éreztem, hogy felizgult. Elkezdett vadul csókolni.
- a tiéd vagyok! - súgtam a fülébe
Miközben az ajkaimat harapdálta, letolta a nadrágját, és a szoknyámat feltolta. Eltolta az arcomat az övétől, és mélyen a szemembe nézett.
- kezdődjön az egy óra! - mondta, és ráültetett a farkára. Rögtön elmentem. Nagyon fájt, mivel előjáték nélkül tette be. Elkezdtem pattogni rajta. Felnyögtem. O is felnyögött. Hihetetlen, milyen vonzó amikor egy férfi nyög. Együtt mentünk el. Pár perc után szólt, hogy pózt szeretne váltani. Én nem akartam volna, mert ez a kedvenc pózom, de belementem egyből, mert hát ő fizet nekem, és nem fordítva.
Az ágyra lökött, és a csípőm alá rakott egy párnát. A hasamon feküdtem. Meg fel sem fogtam hogy mi van, de már mozgott bennem az eres hancúrléce. Nagyon erőszakos volt. Elkezdte a hajamat tépni, de én élveztem. Nagyobbakat nyögtem, mint valaha. De szerintem ő is.
- nagyon jól csinálod! - nyögte
- ez a munkám!
- nem lesz szükség egy órára, túl jó vagy. Ez a fél óra is elég volt. - és ezzel kihúzta
- ilyen rossz volt? - kérdeztem, miközben vettem fel a magassarkúmat
- mondom hogy túl jó vagy. Köszönöm.
- mivel csak huszonöt perc volt, így 4100,- lesz
- csak?
- igen. Miért, többet adnál?
- Ja, azt hittem hogy minimum egy tízest kérsz
- nem. A tízes egy óra ára, butus! - és osszeborzoltam a haját
- Jácint vagyok! - mutatkozott be
- Vanessza. Örülök a találkozásának!
- en is. Megadod a számod?
Nyilván megadtam neki a számom
- reggel felhivhatlak?
- reggel 6 van.
- ohh..
- persze hogy felhivhatsz!
- nekem mennem kell. Várnak a kuncsaftok. - zártam le a beszélgetést.
Nagyon nem volt kedvem leállni egy ügyféllel. Nem akarom keverni a munkám a magánélettel. Nem akarom hogy összefolyjon a kettő.

Egy prostituált naplója (18+; szexualitás)Where stories live. Discover now