Treće srednje, dosadni isprani mozgovi-profesori, dosadne školske devojke koje pokušavaju da pridobiju pažnju momaka...Sve je jako dosadno...
Ja sedim sa dosadnim Vukom u klupi na anatomiji, divno kažem. Nije kao da se ne radujem, ali nije on za mene.
Danas smo na anatomiji radili, ženski polni organ. Malo je reći da su svi momci iz odeljenja buljili i pratili pomno. Što se nas ženskih persona tiče, bilo nam je dosadno jer smo, sve to već znale, logično.
Vuk i ja smo sedeli u zadnjoj klupi do prozora, a redova klupa je bilo 7, velik razred i učionica.
U jednom momentu, svi momci su držali ruku u gaćama, pa i Vuk. Što me je, napalilo.
Nije mu baš išlo da ga digne, pa ju je izvadio. Kroz glavu mi je prošlo da ja stavim moju ruku, što sam i uradila. On me je zbunjeno pogledao u oči, pokazala sam mu da ćuti da nas ne bi provalili.
Polako sam krenula da ga pipam, bio je prosečne veličine, za mene tada velik. Vuk je pokušavao što više da sakrije to da mu prija, obema rukama se naslonio na ivicu stola i pretvarao se da prati profesorku.
Počela sam da ga trljam gore dole, a ovaj je jednu ruku spustio meni na butinu i počeo da je stiska. Sve brže sam ga trljala, digao se, osetila sam ga. Čvrsto mi je stiskao butinu, osetila sam da mu prija.
Profesorka je nešto počela da gleda stalno ka nama, verovatno je primetila, ali nas je samo gledala. Krenula je da korača prema nama, u tom momentu je zvonilo, brzo sam izvadila ruku i izletela brzo nakon Vuka.
Počeo je veliki odmor, 20 minuta, Vuk me je pitao da li želim da nastavimo to što smo počeli na času, samo u školskom kupatilu, na brzaka. Rekla sam da naravno želim. Postojao je taj jedan wc u koji su mogli i momci i devojke, a retko ko je išao u njega, tj. niko.
Otišli smo tamo odmah, počeo je da me ljubi i grli. Njegov jezik mi je grubo lizao cela usta, nisam se bunila. Počela sam da rukama prolazim po njegovim leđima, širokim i jakim ramenima. Obuzdavala sam njegov jezik tako što sam mojim radila to što je njegov radio. Na trenutak je odmaknuo glavu i rekao "Opasna si, sviđa mi se to". Jezici su nastali da nam se vrte po ustima.
Njegove ruke su počele da se spuštaju na moj struk, pa na bokove. Naglo me je okrenuo i počeo da jednom rukom stiska moje grudi, a drugom bok. Ljubio me je po celom vratu, to sam najviše volela, lizao me je i odjednom skinuo gumicu koja mi je vezivala kosu šaputajući mi na uvo "Volim gustu crnu dugu kosu, kao što je tvoja".
Zavukao je ruku ispod mog grudnjaka i počeo da mi štipa bradavice smejući se. Drugu ruku je takođe zavukao, ali ovu je u gaće provukao. Počeo je da trlja klitoris uz šta sam počela da dahćem.
Brzo je izvadio obe ruke i do kolena mi svukao farmerice. Otkopčao je šlic i izvadio ga, već je bio podignut, pa je mogao odmah da ga stavi, ali nije.
Trljao ga je o moje bokove. Iz svog džepa je izvukao kondom i brzo ga stavio. Pa je polako i oprezno ušao. Tiho je počeo da stenje, kao i ja. Držala sam se za lavabo koji je bio ispred mene dok me je on od nazad polako jebao.
Približio mi se, a ja sam se malo ispravila. Jednom rukom me je uhvatio za sisu, a drugom za rame. Ja sam jednu ruku prebacila nazad i snažno ga uhvatila za kosu dok se nabijao na mene.
Ubrzavao je, a njegovo i moje stenjanje je išlo u ritmu udara telo o telo. Na momente je bolelo, a zatim prijalo. Počela sam da se tresem, osetila sam da svršavam. Po njegovom izrazu lica i stenjanju se videlo da i on svršava.
Izvukao ga je, glasno sam uzdahnula, stavio je ruku ispod moje vagine i hvatao moje sokove i trljao ih po klitorisu i anusu. Kad sam ja završila skinuo je kondom koji je bio ceo mokar, što iznutra, što spolja. Nije ga bacio, nego ga je vratio u kesicu i spakovao u neku plahtu, da niko ne bi video.
Još malo smo se zezali i ljubili, pa smo se obukli i več je zvonilo, vratili smo se u učionicu kao da se ništa nije desilo. Niko mi za to ništa nije rekao. Posle smo se još par meseci tako pomalo jebali i tu je bio kraj.
____________________________________________
P.S. Zasnovano na istinitom događaju, lično iskustvo.