4.

137 6 0
                                    

★in poza e Seth
Am urca s Mark conduce extrem de repede. Am ajuns in 5minute in fata scoli toata lume se holba ca la felul 40. Am coborat si am aranjat intr-o linie dreapta.Toata lume era cu ochi cat cepele pana a ajuns o masia rosi frumoasa dar nu ca a noastara. Si a coborat o barbie de a colo. Era plina de botox. In buze,sani,fund,pometi,tot era blonda cu parul de 7etaje intro rochie ca de papusica si cu pusele roz aprins.Printesa scoli.
Barbie. Ahammm...nou venti. Deci fiiti atenti astai scoal mea. Eu sunt regina clar...?
Ro. Asculta fata-botox scoal nu e ata. Si nu te pune cu noi ca vei regreta foarte mult. Clar??
Apoi a plecat. Toata lume se uita ochi cat cepele dar plini de admiratie mai unpic sa aplaude.
Roza sopti.
Rd. Dragut. Suntem aici de 2minute si deja toti ne admira.
Logic.
R..mda ..
Am mers fiecare spre cursurile noastre eu avem matematic. Nu ma prea pricep, ai spune ca cinva care pate fixa o tintacu ochi inchis se descurca la o ora de matematic nu?
Profa. Copi avem o noua eleva ea este Rosmarie.
Rr. Buna.
P. Ia loc langa Jane..aratand spre o fata.
Era ea.. era acea Jane. Sper ca ora asa sa treaca fara gloante. Osa incerc sa fac pace. Osa incerc nu promit nimic,daca se lasa cu gloante nu e nina mea!
J. Ne intalnim dinou deci?
Rr. Jane hai sa lasam trecutul in urma.
J. Nici o data!
Rr. Ce lagaura avem noi cu asta ?
J. Vreau sa simtit ace durere pe care am simtito eu.
Rr. Dar tatal dau a vrut sal ucida pe tata primul.
J. adevarat... hmm ce zici de pace,conditonat.
Asta nu osa iasa bine..cred...
Rr. Sa auzim...
J. Ma bagati inapoi in mafie. Dupa ce a murit tata nu am mai fost bagata in seama in mafie.
Asta era simplu.
Rr. Simpul.
J.pace?
Rr.pace.
Sper sa nu regret.
Ora continua normal. La sfarsit doi baieti si 2fete se intreptau spre mine.
Un baiat. Buna. Eu sunt Nate. Ei sunt Kate,Tanya,Ezra.
Rr. Buna. Rosy.
Ez. Am vrut sa iti spunem ca e impresinant cum iati inchis gura lui Irinee.
Amamm...
Rr. Atica fata-botox?
Ei incepu sa rada.
K. Da ea.
Vroia informati.
Rr. Ce e cu ea. Si de ce e atat de increzatoare.?
T. E fata unui mafiot destul de mare...apoi tacu. Ceilalti o priveau ingrozicti. Credeau ca nu stiu cei cu mafia.
Am inceput sa rad. Ei se uitau pierduti.
Rr. Rosmarie Green. Cand imi auzira numele ramasera piatra.
N. Amm....se pare ca avem in fata noastra printesa mafiei... acum inteleg cumde ati putut sa vorbiti asa cu Irinee.
Rr. Cam da....deci ce lagatura aveti voi cu mafia?
T. Parinti nostri au mici afaceri de acolo.
Rr.ahamm...
K. yy mi-am imaginat ca familia regala dar fi mult mai.. ca si Ireine.. dar chiar esti de treaba.
Rr. Mersi si voi sunteti al fel.
N. Ce ar fi ca tu si frati tai sa stati cu noi la pranz.
Rr.Sigur.
Hmmmm...ce unsor e sa iti faci prieteni.
Ultimele 2ore au trecut unsor. Apoi mam intalnit cu frati mei.
Ro. Ce ati facut azi?
Mr am intrat in echpa de fotbal.
Rr.Mi-am facut 4prieteni cu care osa stam la pranz si au mici legaturi in lume noastra am facut un pacut cu Jane Widow.
Rd. Ok cineva castiga. Haideti.
Am mers spre cantina unde la o masa erau Nate,Kate,Tanya,Jane,Ezra.
Mr. Buna.
N. Buna.
Rosalie si Jane mariau una la alta.
Rr. Parca am facut un pact.
J.scuze.
Ro. Mda..
T. Uitati clonele.
Apoi am vazuo pe miss''botox impreuna cu 2 fete si 2baieti.
Mr. Doamne.

Am stat si am vorbit in timp ce mancam.
Apoi la ora 16avem antrenament.
Z. Ce fac printesele?
Rd. Idiot..
Z. Te am auzit.
Rd. Stiu.
Apoi ce 3instructori urmati de Seth au intrat in sal. Stai? Seth? O doamne!
J. Azi aveu un nou coleg. El e..
R&R&R. Seth!!!
Iam sarit toate in brate . Eu eram in mijloc asa ca ma saruta. Inca ma iubea. Ce dor imi era de sarutirile lui.
D.. mai mai ,cineva se cunoaste...
Ro. A nu serios?
S. Ce mai faci Derek frate?
D. Din moment ce tu a 3fete in brate nu asa bine ca tine.
S. Vam bagat eu pe voi 4in mafie dar cine credea ca ajungeti asa de departe?
Z. Stai tu lea bagat?
Mr. Mda...acum 5ani.

Printesele mafiei.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum