Bună! Ma numesc Youra, Kim Youra, am 16 ani și sunt într-o anxietate socială și depresie nu ft gravă, toată lumea ma urăște, eh...asta e presupun, o singura persoana ma suporta, și ma iubește, Beomgyu.
El e cel mai bun prieten al meu, îl iubesc, nu în genul acela! Mie imi place să-i zic Bo, pot vorbii mereu cu el, la orice ora, îi pot spune totul.... Ma face să ma simt bn...𝙀 3:20 𝙙𝙞𝙢𝙞𝙣𝙚𝙖𝙩̦𝙖, 𝙣𝙪 𝙥𝙪𝙩𝙚𝙖𝙢 𝙙𝙤𝙧𝙢𝙞.... 𝙈𝙖 𝙪𝙞𝙩𝙖𝙢 𝙥𝙚 𝙩𝙖𝙫𝙖𝙣, 𝙡𝙪𝙣𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙡𝙪𝙢𝙞𝙣𝙖 𝙘𝙖𝙢𝙚𝙧𝙖 𝙞𝙖𝙧 𝙨𝙩𝙚𝙡𝙚𝙡𝙚 𝙨𝙚 𝙫𝙚𝙙𝙚𝙖𝙪 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙞̂𝙣 𝙤𝙜𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙙𝙞𝙣 𝙛𝙖𝙩̦𝙖 𝙢𝙚𝙖, 𝙢𝙖 𝙟𝙤𝙘 𝙘𝙪 𝙙𝙚𝙜𝙚𝙩𝙚𝙡𝙚 𝙢𝙚𝙡𝙚, 𝙢𝙖̂𝙞𝙣𝙞𝙡𝙚 𝙞𝙢𝙞 𝙚𝙧𝙖𝙪 𝙧𝙚𝙘𝙞, 𝙘𝙖 𝙨̦𝙞 𝙘𝙤𝙧𝙥𝙪𝙡 𝙙𝙚 𝙖𝙨𝙩𝙛𝙚𝙡, 𝙢𝙖 𝙧𝙞𝙙𝙞𝙘 𝙞̂𝙣 𝙛𝙪𝙣𝙙, 𝙤𝙜𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙚𝙧𝙖 𝙛𝙞𝙭 𝙞̂𝙣 𝙛𝙖𝙩̦𝙖 𝙥𝙖𝙩𝙪𝙡𝙪𝙞, 𝙪𝙣𝙚𝙤𝙧𝙞 𝙢𝙖 𝙨𝙥𝙚𝙧𝙞𝙞 𝙨̦𝙞 𝙙𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚, 𝙨𝙪𝙣𝙩 𝙜𝙧𝙤𝙖𝙯𝙣𝙞𝙘𝙖̆, 𝙤𝙗𝙤𝙨𝙞𝙩𝙖̆..... 𝙎̦𝙞 𝙘𝙚𝙡 𝙢𝙖𝙞 𝙧𝙖̆𝙪, 𝙘𝙞𝙪𝙛𝙪𝙡𝙞𝙩𝙖̆,𝙢𝙖 𝙜𝙖𝙣𝙙𝙚𝙨𝙘..... 𝙎𝙖̆-𝙞 𝙨𝙘𝙧𝙞𝙪 𝙡𝙪𝙞 𝘽𝙤?
𝘿𝙤𝙖𝙧𝙢𝙚 𝙘𝙪 𝙨𝙞𝙜𝙪𝙧𝙖𝙣𝙩̦𝙖̆, 𝙣𝙪-𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙨𝙖-𝙡 𝙛𝙖𝙘 𝙨𝙖 𝙨𝙚 𝙨𝙞𝙢𝙩𝙖̆ 𝙧𝙖̆𝙪 𝙙𝙞𝙣 𝙫𝙞𝙣𝙖 𝙢𝙚𝙖,𝙚𝙡 𝙞𝙢𝙞 𝙩𝙤𝙩 𝙨𝙪𝙜𝙚𝙧𝙖 𝙨𝙖 𝙢𝙖 𝙙𝙚𝙨𝙘𝙖𝙧𝙘 𝙞̂𝙣 𝙛𝙖𝙩̦𝙖 𝙨𝙖, 𝙙𝙖𝙧 𝙣𝙪 𝙖𝙘𝙘𝙚𝙥𝙩𝙖𝙢 𝙣𝙞𝙘𝙞 𝙤 𝙙𝙖𝙩𝙖̆,𝙣𝙪𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙨𝙖̆-𝙡 𝙨𝙩𝙧𝙚𝙨𝙚𝙯. 𝙇𝙖 𝙜𝙚𝙖𝙢 𝙨𝙚 𝙖𝙪𝙯𝙚𝙖 𝙥𝙡𝙤𝙖𝙞𝙖 𝙘𝙪𝙢 𝙗𝙖𝙩𝙚 𝙞̂𝙣 𝙜𝙚𝙖𝙢𝙪𝙡 𝙢𝙚𝙪, 𝙞𝙪𝙗𝙚𝙖𝙢 𝙥𝙡𝙤𝙖𝙞𝙖, 𝙥𝙩𝙘 𝙥𝙡𝙖̂𝙣𝙜𝙚 𝙙𝙚𝙤𝙙𝙖𝙩𝙖̆ 𝙘𝙪 𝙢𝙞𝙣𝙚Aish! De ce nu pot adormi?! Urasc insomniile astea
𝙈𝙖 𝙧𝙞𝙙𝙞𝙘 𝙙𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙩 𝙢𝙚𝙧𝙜𝙖̂𝙣𝙙 𝙞̂𝙣 𝙗𝙪𝙘𝙖̆𝙩𝙖̆𝙧𝙞𝙚, 𝙘𝙤𝙗𝙤𝙧𝙖𝙢 𝙨𝙘𝙖̆𝙧𝙞𝙡𝙚 𝙞̂𝙣𝙘𝙚𝙩 𝙥𝙩𝙘 𝙙𝙖𝙘𝙖̆ 𝙩𝙖𝙩𝙖 𝙨𝙚 𝙫𝙖 𝙩𝙧𝙚𝙯𝙞 𝙢𝙖 𝙫𝙖 𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞̂ 𝙞𝙢𝙞 𝙞𝙖𝙪 𝙪𝙣 𝙥𝙖𝙝𝙖𝙧 𝙨𝙞 𝙞̂𝙡 𝙪𝙢𝙥𝙡𝙪 𝙘𝙪 𝙖𝙥𝙖̆, 𝙢𝙖̂𝙞𝙣𝙞𝙡𝙚 𝙞𝙢𝙞 𝙩𝙧𝙚𝙢𝙪𝙧𝙖𝙪, 𝙢𝙖 𝙨𝙞𝙢𝙩̦𝙚𝙖𝙢 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙞𝙩𝙖̆ 𝙙𝙖𝙧 𝙣𝙪 𝙚𝙧𝙖 𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙞 𝙣𝙞𝙘𝙖̆𝙞𝙚𝙧𝙞 𝙞̂𝙣 𝙗𝙪𝙘𝙖̆𝙩𝙖̆𝙧𝙞𝙚, 𝙞𝙢𝙞 𝙗𝙚𝙖𝙪 𝙥𝙖𝙝𝙖𝙧𝙪𝙡 𝙘𝙪 𝙖𝙥𝙖̆ 𝙨̦𝙞 𝙢𝙚𝙧𝙜 𝙨𝙥𝙧𝙚 𝙛𝙚𝙧𝙚𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖, 𝙞𝙢𝙞 𝙛𝙧𝙚𝙘 𝙢𝙖̂𝙞𝙣𝙞𝙡𝙚 𝙥𝙩 𝙖 𝙢𝙖 𝙞̂𝙣𝙘𝙖̆𝙡𝙯𝙞 𝙥𝙪𝙩̦𝙞𝙣 𝙨̦𝙞 𝙩𝙧𝙖𝙜 𝙘𝙪 𝙤𝙘𝙝𝙞𝙪𝙡 𝙥𝙚 𝙜𝙚𝙖𝙢, 𝙚𝙧𝙖 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙣𝙖𝙩,𝙚𝙧𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩, 𝙯𝙖𝙢𝙗𝙚𝙨𝙘 𝙥𝙪𝙩̦𝙞𝙣 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙞𝙣𝙙 𝙡𝙪𝙣𝙖(𝙢𝙖 𝙜𝙖𝙣𝙙𝙚𝙨𝙘 𝙡𝙖 𝙅𝙞𝙣 𝙘𝙖̂𝙣𝙙 𝙯𝙞𝙘 𝙖𝙨𝙩𝙖....)
𝙋𝙖̂𝙣𝙖̆ 𝙨𝙞𝙢𝙩 𝙤 𝙢𝙖̂𝙣𝙖̆ 𝙥𝙚 𝙪𝙢𝙖̆𝙧𝙪𝙡 𝙢𝙚𝙪, 𝙢𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙤𝙧𝙘 𝙧𝙖𝙥𝙞𝙙 𝙪𝙞𝙩𝙖̂𝙣𝙙𝙪-𝙢𝙖̆ 𝙡𝙖 𝙢𝙖𝙢𝙖 𝙢𝙚𝙖 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙚 𝙪𝙞𝙩𝙖 𝙣𝙚𝙧𝙫𝙤𝙖𝙨𝙖̆ 𝙡𝙖 𝙢𝙞𝙣𝙚
CITEȘTI
ʷʰᵉⁿ ⁱᵗ ʳᵃⁱⁿˢ......ʸᵒᵘ ᵃʳᵉ ᵐⁱⁿᵉ .𝑲𝒊𝒎.𝑻𝒉
Romance𝑌𝑜𝑢𝑟𝑎....𝑜 𝑓𝑎𝑡𝑎̄ 𝑑𝑒 16 𝑎𝑛𝑖,𝑎𝑗𝑢𝑛𝑔𝑒 𝑖̀𝑛𝑡𝑟 𝑜 𝑑𝑒𝑝𝑟𝑒𝑠𝑖𝑒 𝑠𝑖 𝑎𝑛𝑥𝑖𝑒𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑠𝑜𝑐𝑖𝑎𝑙𝚊̄,𝑙𝑖𝑐𝑒𝑢𝑙 𝑝𝑡 𝑒𝑎 𝑒𝑟𝑎 𝑜 𝑡𝑒𝑟𝑜𝑎𝑟𝑒,𝑡𝑜𝑡𝑖 𝑜 𝑢𝑟𝑎𝑢 ,𝑑𝑒 𝑐𝑒? 𝐴𝑠𝑡𝑎 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒𝑎𝑏𝚊̄ 𝑠𝑖 𝑒𝑎,�...