1.fejezet

113 2 1
                                    

Az alvásból egy hívás ébresztett fel.
Nóri hívott. A fülemtől eltartottam a telefont és vártam.
-MA MEGYÜNK T.DANNY KONCERTRE!- Lelkesedett. Mára van négy VIP jegyünk az egyik szórakozóhelyen itt,Budapesten.
- Nyugi! Higgadj le!-Csitítottam a barátnőmet.
- Gyere át videón a csoportba.-Mondta gyorsan majd letette. Nagyon fel van pörögve.
-Sziasztok!- Jelent meg a telefonom jobb felső sarkában Móni.
-Hi!-Köszönt fáradtan Fanni.
-Dani belémszeret. Dani belémszeret.-Mantrázta Nóri.
-Hali!-Mosolyogtam a kamerába.
Amíg a többiek Nórit próbálták megnyugtatni,addig felhúztam a redőnyömet,és próbáltam rendet tenni a háttérben. Egy megsemmisítés sullyával ható mondatra kaptam fel a fejem.
-Bence is ott lesz a haverjaival...-Sütötte le Fanni a szemét.
Bence.
Az exem. Már 1 éve,hogy szakítottunk,de még mindíg zaklat.
-Viki!-Szólongattak.
-Bocsi...csak elbambultam.-Kezdtem el magyarázkodni. A szobámban lévő tükör előtt álltam. Aranybara hajtincseimet a fülem mögé tűrve kifújtam a levegőt. Nem fogja elrontani az esténket. Amúgy is ha interakcióba lépne velünk ott a biztonsági őr csapat. Nem?
A szekrényem ajtaját elhúzva kirámoltam az összes szóbajöhető ruhát,míg végül egy fekete egyberuha mellett döntöttem. A háta ki van vágva,a szoknyája bedig a térdem fölött van. Besütöttem a hajam,és feldobtam egy szolíd sminket. Egy napszemüveget kaptam le a tartóról és elindultam a földszintre.
-Jóreggelt!-Köszöntem a nappaliban ülő anyának. -Fél hét van kicsim. -Világosított fel.
-Ó,akkor tényleg indulok.-Kaptam a kocsi kulcsáért. Anya megölelt,majd mikor felvettem a napszemüveget megszólalt. -Este miért kell napszemüveg,ha nem süt a nap. Így amúgy sem látszik a szép smaragdzöld szemed.-Csóválta a fejét. Egy utolsó puszit adva kiléptem a házunkból. Az este elkezdődőtt.

Mind a három lányt egyesével felvettem,majd elindultunk a mekibe. Fontos a tàplálkozás.
Miután a driveban kikértük a kaját tovább mentünk egyenesen a clubba. A bisztonsági őrnek felmutatva már is a VIP-ben voltunk ahol dübörgött a zene pedig még nem kezdődött el a koncert. Több rapper rohangált az öltözőkből a hangtechnikusokhoz fel-alá.
Ide-oda kapkodtuk a fejünket,mire egyszer csak Móni megpillantotta Őt. Aki miatt ott voltunk,és aki miatt fejenként 10000Ft-ot kiadtunk egy estére belépőnek.
Megkövülten meredtünk mind a négyen rá. Mikor felénk pillantott mosolygott egyet majd a függöny mögött eltűnt.
- Láttam.-Suttogta Móni maga elé nézve.
- Én is.-Erősítettem meg.
- Ránk mosolygott-Dadogta Nóri.
- Úgy van.-Sikított Fanni.
Ó,ezek a fangörcsök. Minden tini életében meghatározó pillanat. Asszem.
A koncert elkezdődött. A közönség tombolt.
már az elején. Mosolyogva figyeltem az ugráló fiút a szinpadon. Tökéletes.
- Be kell mennem az öltözőjébe!- Suttogta Nóri,majd mire értelmeztük a kijelentését,már ben volt.-Ez bolond!-Mondtuk egyszerre,majd utánna rohantunk. A tervünk az volt,hogy kirángatjuk onnan és már megyünk is,de mikor beléptünk nekünk is végig kellett fogdosni mindent. A telefonomat lehelyeztem a tükör előtti asztalra. Mire a lányok kitolták maguk előtt Nórit,addigra az utolsó szám végéhez ert így felkaptam a telefonomat és rohantam utánnuk én is. A fellépése után az öltözője felé tartva odajött hozzánk. - Na hogy tetszett?-Mosolygott.
A három lány rajtam kívül lefagyva állt.
- Nagyon jó volt!- Szólaltam meg végül.
- Örülök.- Ment be az öltözőbe.

A Backstagebe mindenki koncertjét végigvártuk. Nyilván egy ember végigvideózta az egészet, a többi telefon el volt téve.
Az este végén hazavittem a lányokat,lemostam a sminkem,zuhanyoztam és hulla fáradtan lefeküdtem.

Reggel fura volt,hogy nem hívott senki.
A kijelzőre meredve tudatosult bennem,hogy ez nem az én telefonom. Nem tudom a kódját,ráadásul az enyém sincs meg.
A képernyő újra felvillant. Kevin neve jelent meg rajta. Remegő kézzel a fülemhez tartottam a készüléket,és az ajkamat harapdálva vártam,hogy valaki megszólaljon.
-Haló!-Törte meg a csendet egy ismerős hang. Dani volt az.
- Szia! -Köszöntem.
- Ki vagy és miért van nálad a telefonom?- Kérdezte.
- Viki vagyok. A tegnap bent voltam három barátnőmmel a backstageben. A telefonokat pedig véletlen összecseréltük.-Mondtam. Lélegzet visszafolytva vártam a válaszát.
- Oké Viki. Akkor...hol találkozzunk visszacserélni a telefonokat? Elég sok üzeneted van egy ,,Csajszikák❤️❤️❤️" nevű csoportban. - Jézusom...-Suttogtam.- Találkozzunk a szórakozóhelynél,ahol tegnap.-Mondtam.
- Oké.- Értett egyet.
- Hát akkor...Szia- Mondtam.
-Szia-Köszönt el.

Ilyen is csak velem eshet meg

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szétesve/T.Danny fanfiction/Where stories live. Discover now