Bir gün köyler arasinda zengin bilinen bir aile akşam yemeği yerken koridordan çığlık sesleri geliyordu , aile bireylerinden anne ve baba yemek yemeye devam etti.Ancak abla "Afra"ve kardeşi "Ada"çok korkuyorlardı. Ada korkudan çatalını duvara attı, çatal duvara saplandı herkez duvara odaklandı ve çatal yere düştü ama ses çıkmadı ve yere baktıklarında ise halının içinden kanlı bir el çatalı tutuyordu. Afra sinirlenerek odadan çıktı tam odasına girecekken ışığın açık olduğunu gördü içeriden hem kahkaha hemde garip dua sesleri geliyordu.yemek odasından Adada çıktı ve ablasına ;
-ablacım seninle biraz konuşa bilir miyim .dedi ablası tamam dedi ve odaya girdiler. Girdiklerinde ise yerde yirtik dua parçalarını gördüler Afra direk kağıtları toplayıp dolabındaki kutuya koydu ve hiçbir tepki vermedi,Ada ise hemen sordu; abla bunlar ne. dedi ablası her gün oluyor merak etme alışırsın dedi ve yatağa oturdular. Ada ;abla bunlar neden oluyor ben bliyorum dedi ve dolaptan siyahçarşaflı adamlar ve kadınlar çıktılar ve yatağın etrafında dolanmaya başladılar. Ada çığlık attı ve hemen odadan kaçtılar. Odaya girdiklerinde ise cama bir kafa tası duruyor ve odayı gözetliyordu ,Afra direk perdeyi çekti ve yatağına uzandı sabah olduğunda ise ilk işi muhtarlığa gitmek oldu ve hemen hazırlandı evin arka kapısından dışarı çıktı. Sokakta yürürken baktığı tüm evlerin perdesi kapalıyken bir evinki açıktı ve tam o eve doğru giderken arkadaki yeşil kapılı evden bir kız elinde çöplerle çıkacakken Afra kıza bakınca kız hızlıca eve kaçtı Afra tam kapıdan içeriye girecekken arkasından biri boğazına bıçak dayamıştı. "Sakın o eve girmeye kalkma" dedi ,ve bi an yere bir şey düşünce Afra arkasına baktı bir not buldu ve notta şöyle yazıyordu "SAKIN ARKANI DÖNME"Afra bian arkasında birinin olduğunu hissetti ve koşmaya başladı arkasından biri daha koşuyordu. Afra hemen bir inşata girdi ve yere çöktü arkasından bir işçi gelerek "ne yapıyorsun burada "dedi.ve inşaattan çıkardı .Afra çıktıktan sonra inşaatın fotoğrafını çekti ve aklına bu köyde sadece onun kendisiyle konuştuğunu fark etti ve geri inşaata girdi ama işçinin olmadığını gördü . Merdivenlere yaklaştığında ise yukarıdan kahkaha seslerini duydu ve tam çıkarken arkasından annesinin sesini duydu hemen arkasına baktığında ise ...DEVAMINI MERAK EDİYORMUSUNUZ??