Вей Вусянь мертвий! Яке щастя!
Облога гори Луаньцзан° щойно завершилася, як радісна новина розлетілася по всьому світу самовдосконалення° зі швидкістю, подібною поширенню бурхливого полум’я війни.
° Луаньцзан «乱葬岗» (Luàn zàng gǎng) – (досл.) масове поховання.
° (У новелі) світ самовдосконалення – світ, у якому люди тренують та вдосконалюють власні дух та тіло, зазвичай, для досягнення безсмертя.Незабаром, незалежно від того, була це відома родина чи заклиначі, яких рідко торкалися турботи людського світу, - усі обговорювали, як альянс Чотирьох Великих Орденів очолив осаду та повів за собою сотні великих і малих сімей, які разом із ними взяли участь у цьому героїчному поході.
– Старійшина Їліну° мертвий? Який великий герой зміг вбити його?
° «夷陵» (Yílíng) – Їлін – назва міського повіту провінції Хубей.
– Хто б ще міг це бути, як не його шиді°, Цзян Чен, який благородно пішов проти власного брата, очоливши Чотири Великих Ордени, Юньмен Цзян, Ланьлін Цзінь, Ґусу Лань та Цінхе Нє, і влаштував облогу на лігво Старійшини, гору Луаньцзан.
° «师弟» (shīdì) – шиді – молодший брат по навчанню.
– Варто сказати, славне вбивство.
– Так, славне! Якби не Орден Юньмен Цзян, який усиновив та виростив його, Вей Їн° так би і скитався путівцями все своє життя… Нічого й казати. Глава клану Цзян виховував його як власного сина, а отримав таку віддяку. Він відкрито зрадив орден, став ворогом сотен шкіл, якщо не цілого світу самовдосконалення, зганьбив гідність Ордену Юньмен Цзян і спричинив трагічну загибель майже всіх членів родини Цзян. Ось, що називається, невдячний білоокий вовк°!
° Вей Їн – ім’я Вей Вусяня при народженні. На нього можуть звертатися лише родичі та дуже близькі люди, тому в даному випадку заклинач ставиться до Вей Вусяня зневажливо.
° Висловлювання: «忘恩负义白眼狼» (Wàng'ēnfùyì báiyǎn láng) – Вовк вважається холоднокровною і лютою твариною, а білі очі вказують на сліпоту. Тому невдячним білооким вовком називають безжалісну людину, яка не помічає доброти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магістр диявольського культу
FantasyЗасновник диявольського культу Вей Вусянь подорожував світом, зневажений багатьма через породжувані ним безчинства. Він був зраджений власним шиді та вбитий могутніми кланами, що об'єдналися, аби стерти його з лиця землі і нарешті покінчити з нескін...